**Den stora feta LCHF-tråden**

Eeh civilingenjör? Gör det henne till expert på förbränning? Om det är som hon säger måste hon kunna visa detta med evidensbaserad fakta istället.
Annars kan jag visa en blogg där en snickare skriver om hur nyttigt det är med godis. Han måste ju kunna det som snickare och står det i en blogg MÅSTE det vara sant...
Eeh civilingenjör? Gör det henne till expert på förbränning? Om det är som hon säger måste hon kunna visa detta med evidensbaserad fakta istället.
Annars kan jag visa en blogg där en snickare skriver om hur nyttigt det är med godis. Han måste ju kunna det som snickare och står det i en blogg MÅSTE det vara sant...
Haha, ja gör vad du vill med din kropp, jag bryr mig inte. Tycker det är ett konstigt beteende bara.
Säg gärna till om du hittar nån blogg skriven av en revisor. Behöver ett recept utskrivet.
Dags att käka lunch nu. Till frukost blev det bara ett par skivor ost med bregott. Grabbarna var lite stökiga så det fanns inte utrymme för några större utsvävningar. Mao har det inte blivit mycket ätet de senaste 40 timmarna, men nu ska jag äta fläsk med löksås!
Btw, jag hade en leverantör här på förmiddagen som bjöd på semlor på mötet. Jag hade tidigare hintat om att jag inte åt sånt så de tog med en separat påse till mig med FRUKT!!! "För det äter du väl du som är så nyttig". Haha!