**Den stora feta LCHF-tråden**
Förlåt men får jag fråga efter receptet på rättikagratängen igen? Har lyckats slarva bort det.
Förlåt men får jag fråga efter receptet på rättikagratängen igen? Har lyckats slarva bort det.
Stjierna: klarade du "synda" på KH utan att gå upp i vikt?
Jag är livrädd för att fuska, nu när jag äntligen gått ner lite. (dock stått stilla länge nu) Gick ner 3 snabbt, sen hände inte mer.
Hur gör man MBC då?
Gjorde en MBC imorse. Fy så äckligt det va. Klöktes och fick tvinga i mig hälften, sen resten fick jag hälla ut i vasken. Så synd att jag inte gilla den, då den verkligen verka göra nytta. :/
Köpte choklad från lchf-klubben och åt ett ikväll, mmm farligt god. Hur dåliga är dom för viktnedgången?
Kan man va känslig mot för mkt fett? Kanske man ska dra ner på fett å upp med bra kolhydrater, typ GI. Eller ska detta va mest effektivt?
oj oj, efter denna helgen va det inte roligt att ställa sig på vågen. Upp 2 kg.
Jag fyllde 25 i helgen, och några vänner tog med mig ut. först på restaurang. Där jag höll mig till lchf mat. men två glas vin. Sen gick vi vidare till ett uteställe. där det blev diverse drinkar å shots
Hade väldigt trevligt, så får väll vara värt det, men så tråkigt viktmässigt!! :(
Idag blir de stenhårt. närheten till fakir
Tack för grattishälsningar :)
Blev en fakirdag idag.
frukost/lunch (kl 11) halv grillad kyckling
em: kaffe med 2 tsk kokosfett
Middag: baconlindan fläskfilé
Nu: te med 2 tsk kokosfett