• tiiitti

**Den stora feta LCHF-tråden**

Va rädd de skulle bli för mycket fett och KH. Men då kan jag ta en MBC till frukost och ändå äta 20-30 KH. Tack för svar!

• tiiitti
    stjierna skrev 2012-09-20 16:47:16 följande:
    Åh, ikväll blir det pizza med en nykomponerad pizza otten! Jag tycker att alla pizzabottnar jag testat hittills har varit så... pajskalslika i koncistensen, och jag är ute efter mer... brödlikt. Håll tummarna för att det här blev bra! ;)
    I lvrigt har dagen faktiskt gått okej, men jag bävar för kvällen eftersom jag är ensam hemma och mitt gammla matbetéende än "det ingen annan ser att jag har ätit, har jag inte ätit" typ....

det låter spännande, hur gör du den botten?

Du får meddela efter om den blev bra :)

• tiiitti

upp 1 kg idag.. jaha då är det som vanligt.. alltid en steg fram och sedan ett steg tillbaka...

• tiiitti
    spökplumpen skrev 2012-09-21 11:03:25 följande:

Åh, ett brödrecept utan ägg...TACK!

3 ägg är det i
  • tiiitti

Du å jag verkar få hänga här länge. Alla andra fuskar var å varannan helg, och går ändå ner massor. Jag fuskar var tredje mån och går ner minst

• tiiitti

Om man inte hinner laga/äta mat, kan man ta en atkinsbar då?? eller de funkar inte ihop med lchf?

• tiiitti

Nu när jag fortfarande inte kommit under 80, som va mitt första delmål (och som jag trodde jag skulle nå till sonens dop i april) börjar jag tappa intresset och de senatse dagarna börjat äta vad som. Precis som huvud inte tycker de spelar nån roll för jag går ändå inte ner mina kilo ändå. Tråkigt de blivit så..

Jaja.. får bli nya tag. behöver nog bara en liten paus..  

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**