**Den stora feta LCHF-tråden**

Vilket sötningsmedel är det som är som socker?
Är det stevia strö?
Jag sörjer lite idag...
Jag saknar idag....
Jag saknar att kunna köpa en stooor påse med godis, en stor chokladkaka och en stor påse ostbågar och bara äta en massa framför tv:n
Jag saknar känslan av att få äta hur mycket jag vill, av att ha massor som är så gott så gott.
Jag saknar att njuta och att vräka i mig allt det där som jag tyckte vad så gott.
Jag vet, det är kanske inte lika gott längre, men jag saknar det ändå, för det var ju så gott!
Jag har inget som jag tycker är sådär skitgott längre. Jag äter maten, jag gillar den, jag äter chokladen och jag bakar ibland, men det är inte superduper gott. Det är gott, men inte alls så gott som jag minns att en del av det andra var.
Det är tråkigt, jag vill ha något så supergott och jag vill äta massor av det!
Jag vet att det är min gamla ätstörning som talar nu, den som tycker att godis är en belöning, en tröst, mysigt och ungefär allt annat som gör att man kan motivera att man "får" äta det.
Jag vet att jag tänker fel och att jag kanske aldrig kan få uppleva det igen, det där goda, att vräka i sig, att bara frossa i det godaste av alls...
Nej, jag är faktiskt lite ledsen över det, ungefär som en alkoholist som blivit nykter,kan sörja sin alkohol...