Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

rednose skrev 2011-06-14 18:15:51 följande:
    Får man fråga varför ni inte kört Atkins? Vad är skillnaden egentligen? Hur mkt äter ni per dag? Efterlyste någons exempelmeny för en dag innan men fick inget svar. Vore intressant! Kom igen!
    Jag tycker att atkins fungera bättre för mig
  • Maddisen80
    Vuxenpoäng skrev 2011-06-14 19:20:00 följande:
    Hej! Nu behöver jag pepp! Jag har kört hårt med lchf sedan i torsdags och nu mår jag pyton! Yrsel, huvudvärk, dålig mage och en sjuk trötthetskänsla. När går det över? Kan jag lindra det på något sätt? Borde jag låta bli att träna? Ett par uppmuntrande ord behövs nog om jag inte ska ge upp!
    Hej de bruka gå över efter någon vecka, vet tyvärr inte vad man kan göra , är du lös eller hård i magen ?
  • Maddisen80
    Vuxenpoäng skrev 2011-06-14 19:33:45 följande:
    hej igen! Tack för snabba svar! Magen är gasig och lös på ett explosivt sätt... Äter jag för mycket fett då?
    om du är lös i magen är dimor eller imodium bra
  • Maddisen80

Hej snart ska man iväg och posta brev sen duscha och sen packa de sista man ska ha med sig så som tandborste och deodorant och ta med mig fika.

• Maddisen80
    tessum skrev 2011-06-15 10:23:31 följande:
    Håller på att ladda inför ett nytt försök med LCHF.

Träffade sambons bror i veckan och han hade gått ner 28kg sen i början av februari så nu är jag ganska peppad att ändra min livsstil.
    Förstår att du är peppad de är ju inte dumt
  • Maddisen80

Hej igår när jag åkte till s-vall så medans jag väntade i stockholm åt jag gi hamburgare utan strips och läsk för jag var så hungrig.

• Maddisen80
    Nallebjörnis skrev 2011-06-16 22:09:57 följande:
    Varför ja frågar är för att ja har ju precis fått reda på att jag har nån slags reumatisk sjukdom.. och har läst lite och då rekommenderar dom att man ska hålla sig borta från fläskkött och rött kött.. och vegitariankost var nåt dom rekomenderade...
    De är många som är vegetarianer som äter lchf kost så de går säkert bra.
  • Maddisen80

Hej jag vilar en stund med lchf tills jag kommer tillbaka till landskrona den 27e för jag äter maten som familjen äter.

• Maddisen80
    yena89 skrev 2011-06-17 16:43:53 följande:
    Varför kan du inte anpassa maten? Du har ju varit så duktig nu och tappat massa.
    Vill unna miig när jag är här och sen får man inte ta med sig mat på flyget
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**