MissNora skrev 2013-06-24 12:16:28 följande:
Det tror jag ger effekt! Pepp till dig med. Jag känner stor skillnad när jag körde (kör 5:2 numera) 16/8 och striktare. Ligger också runt 10 per dag och som du kanske läst ovan så går vikten neråt.
Ja, jag vet inte angående kokosoljan. Men jag har lagt ner det.
Säkerligen effektivt men jag mår förjävla (ursäkta) dåligt av kokos. Oavsett märke och mängd. Men som sagt, Kung Markattas mår jag innerligt dåligt av. Kanske finns någon förklaring?
Jag kommer ihåg förra gången då jag började med LCHF första gången. Jag hade dottern på dagis och ville ner mina kilon fort så jag öste på med en extra matsked kokosfett (cocosas gröna). Fick sån jävla magknip och diaree att jag knappt hann in på toa på dagis när jag skulle hämta. Så där kul. haha! Tror ingen hörde dock men herregud vilken reaktion. Har spytt och svettats kopiöst de ggr jag "överdoserat".
Denna gången märker jag inte samma överkänslighet men å andra sidan skulle jag aldrig få för mig att "ta en lite större matsked" heller med tanke på resultatet förra vändan. örk.
Nu har jag ätit.
Det blev två stekta ägg med ost på och 4 vitlöksfrästa champinjoner. Lite fläsksvålar för snacksandets skull och två koppar kaffe med minimalt med grädde i. Borde klara mig idag då middagen blir korv och blomkål med smör till. Sen vatten och hopp i säng.
Eller? Blir jag en smalis snart eller? Ellerrrrrre?

har ju NOLL tålamod!