P28 skrev 2011-04-03 15:18:07 följande:
Denebola; Tror att du kommer att få en jättefin kropp med träning som ser ut och känns STARK! Har du försökt att gå upp i vikt förut? I så fall, hur? och har det fungerat? Du får förlåta mina frågor, men jag känner inte särskilt många som vill gå upp i vikt
Här har vi ett kolhydratssymptom som jag har noterat; Efter fusk så får jag ett dån i öronen! Håller i sig hela dagen efter fuskandet. Ytterst obehagligt!
Nej, jag har inte försökt aktivt tidigare. Som sagt har jag alltid varit smal, men inte mått dåligt av det. Men när jag gick ner under 50 kg så kände jag att gränsen var passerad, plus att jag kände mig för smal och benig. Samtidigt började jag fundera på att utesluta (vitt) mjöl för att se om det hjälpte magen, och så fick jag nys om LCHF och att det är en viktnormaliserande kost... På den vägen är det.
Gick visserligen upp lite i vikt för några år sedan när jag började träna, men jag tränade inte för att gå upp i vikt så att säga. Men sen tappade jag det när jag slutade träna också. Men jag försöker hålla igång igen nu