• Denebola

**Den stora feta LCHF-tråden**

Bordeaux skrev 2011-04-02 21:18:12 följande:
    Tack för all hjälp med fiberhusken, tror nog jag ska kunna hitta den nu när jag vet att det är psylliumfröskal som de malt.
    Extra tack till Linda som erbjudit sig att skicka ner dem. Ska leta först här och sen kanske jag hojtar till. Saknar bröd och de flesta recepten ni pratar om är det fiberhusk i

Denebola, jag vill också se!!
    Jag vill se er alla i bikkini, har funderat på om jag ska lägga upp bilder på mig med, men tyvärr är jag nog inte så modig......
    SHoppade bikini i måndags för vi ska på spa och äventyrsbad imorgon och jag var tvungen att ha badkläder. Men det var ingen rolig syn i spegeln, stor, vit, fet, flodhäst var vad jag såg i spegeln och inte en victoria secret model
    Du är tillagd!

Om du gör som jag, och döljer dem för allmänheten samt inte tar med ansiktet då? Du är i goda vänners lag här inne, ingen lär ju håna dig liksom *peppar*
  • Denebola
    Annanym skrev 2011-04-02 21:42:49 följande:
    Åh HU! Nu har även jag blottat alla mina fruktansvärda ångestområde. Lika med ALLT. Fast av allt illa så är det jag verkligen, verkligen hatar mina ben och fötter. Konstigt ändå. Jag har gått ner 20 kg totalt (med lite upp- och nergångar) sedan aug 2009 och med kläder på känner jag mig ganska... ja, okej faktiskt. Och så tvingas jag möta detta monster i en spegel via kameran... Det ska fan vara grupptryck till nåt sånt! Men, är det någon som vill skåda Shamu, så hojta till.
    Får jag se?
  • Denebola
    The Kittycats skrev 2011-04-02 21:48:11 följande:
    Jag vill gärna se Cool

Och om det är någon annan som vill att jag spanar in dennes bilder också så ställer jag upp Har inte kunnat vara inne på några dagar då dottern är sjuk (och att läsa ikapp är inget rimligt alternativ....)

Hade tänkt ta egna bilder, men det har jag glömt. Men jag kanske kan ta imorgon om jag hinner, men vi ska iväg husvisning först iaf.
    Tillagd
  • Denebola
    Bordeaux skrev 2011-04-02 21:53:53 följande:
    Denebola, försöker du gå upp i vikt eller?
    Tycker du iaf ser väldigt bra ut på båda bilderna att  mitt eget mod sjönk lite.
    Precis. Har just kommit upp i normalvikt (enligt BMI). Tack så mycket, men du ska inte bli modfälld!
  • Denebola
    yena89 skrev 2011-04-02 21:54:14 följande:
    Oh jisses vilken diskussion det hann bli nu sen min kommentar där :o måste lägga mig i och knarka lite "kolhydratsälskare" kommentarer ;P

Denebola, jag vill också se ^^ Alltid kul att se resultat, man blir så peppad av det.
    Själv la jag upp bilder på blogg och face så hela världen kan se xD snacka om att vara attention-whore :o
    Du är tillagd!
  • Denebola
    The Kittycats skrev 2011-04-02 21:58:53 följande:
    Förstår dig.
    Min sambo jobbade för NBG förut (Nordic battle group), men tack och lov sa han upp sig innan de blev skickade till Afghanistan. Annars hade jag fått magsår av oro... De personerna som åkte på en vägbomb förra året var personer som var i hans grupp/delade rum. Bara tanken på att min sambo hade varit i den gruppen där nere......Rynkar på näsan

Hmm, det kanske inte var så uppmuntrande, men jag ville bara säga att jag förstår dina känslor.
    Usch =/ Ja, jag har inte sagt något om hur jag känner till honom, för det är ju hans val, vill inte att han ska få dåligt samvete eller vad man ska säga om han väl åker. Men det är en av mina närmsta (om inte den allra närmsta) vänner, så man blir ju lite oroad.
  • Denebola
    yena89 skrev 2011-04-02 22:06:34 följande:
    oooh :D
    Tyckte du vart fin innan men kan förstå att du ville lägga på dig lite extra. Och jisses vilken boooootyyy du fått haha ;D
    Tack Ja nu vill jag bara bli lite mer "fit" också
  • Denebola
    The Kittycats skrev 2011-04-02 22:19:12 följande:
    Vad fin du är, kilona har verkligen lagt sig på bra ställen

*samlar mod för att ta mina bilder och lägga upp*
    Tack
  • Denebola
    tiiitti skrev 2011-04-02 22:38:09 följande:
    Denebola, får jag med se?

Denna helgen har massa skit slunkit ner. Tappade lusten efter viktuppgången i fredags, men nu mår man ju inte mycket bättre. suck!!
    Måste ta tag i det imorn igen.
    Du är tillagd
  • Denebola
    tiiitti skrev 2011-04-02 23:35:26 följande:
    Såg riktigt bra ut Glad
    Tackar
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**