**Den stora feta LCHF-tråden**
En snabb fråga, visst kan gelatinpulver röras ner direkt i vätska utan att behöva blötläggas först? Funkar det även i grädde?
En snabb fråga, visst kan gelatinpulver röras ner direkt i vätska utan att behöva blötläggas först? Funkar det även i grädde?
Jucea har ju inlett i underkläder, så kör på det ni som vill Och Lättja, du kan ju hänga på när/om du känner att du har lust. I mina ögon är det inte tvång på exakta datum eller klädkod bikini. Det är ingen kladdkaka vi pratar om liksom
Gjorde pannacotta innan, en del av gelatinpulvret verkar ha stannat i grytan... Och först nu kom jag på att googla, och läste att det ska svälla i lite vatten innan man använder det, vilket inte jag gjorde, utan hällde det i grädden direkt. Så vi får väl se hur det blir, de verkar vara trögflytande nu men har bara stått en dryg timme.
Meh, kamerabatteriet var urladdat... Får se om jag orkar vänta på det eller om jag ska fota i morgon (vill ta bilderna före frukost).
Angående joggning så kan jag inte springa, så näe, det hänger jag inte med på Däremot tänkte jag komma igång med crosstrainer och träna kondition på så vis.