• Annanym

**Den stora feta LCHF-tråden**

Nä fy fan vilken äcklig lunch jag fick idag! Hade inget med mig, orkade inte handla så jag tog en fryslåda på jobbet. En GI-låda med kotlett och matris/gröt. Kotletten var god, men såsen syntes knappt, matriset flöt som uppkräkt risgrysgröt i halva formen och en fjärdedel var grillad paprika som jag hatar. Så en kotlett och fem små svampbitar fick jag i mig. Är redan hungrig! Måste kolla omdet finns lite ost jag kan ta till. Jävla fryslåda.

• Annanym
    Ioanna skrev 2011-04-01 14:06:30 följande:
    såå gott! ni som torkat sesambröd i ugn, hur länge då på 75 grader för att få knäckebrödkonsistens?
    Jag slog av ugnen och lät dem stå hela natten. Bakade kanske liiiite, lite för sent.
  • Annanym
    Denebola skrev 2011-04-02 20:15:39 följande:
    Se en het och halvnaken kvinna med boobs byggda av LCHF!
    Jamen jaaa! Jag vill också se. Dessutom kanske du kan informera om hur man spärrar för alla utom inbjudna? För jag tänkte att om ni andra vill se den vita knölvalen med bröst runt hela kroppen, inte bara på ryggen och... ja, magen faktiskt, skulle jag kunna bjuda på det. Minus mitt ansikte...

P.S. Ni vet väl att man inte alltid ska lita på citat man läser i FL:s trådar? Jag har hört att de går att fejka.
  • Annanym
    P28 skrev 2011-04-02 20:44:24 följande:
    Lite OT: har missat nyheterna idag och möts på löpsedlarna av att en väns bror dog i attacken på FN-basen. Han var verkligen en sån fin människa Rynkar på näsan Livet suger verkligen ibland.
    Beklagar. Sällan man tänker på att personer på löpsedlarna faktiskt också är levande människor med anhöriga och vänner.
  • Annanym
    Denebola skrev 2011-04-02 20:48:44 följande:

Nu har jag lagt till er som vill se
    Wow! Du lägger verkligen på dig på rätt ställen. Vilket perfekt timglas.
  • Annanym
    Denebola skrev 2011-04-02 20:52:31 följande:
    Du går in på inställningar (kugghjulet i menyraden) och under rubriken "Vem får besöka mina "öppna" sidor?" väljer du "Endast de medlemmar jag lagt till i min adressbok"

Sen har jag valt samma sak när jag lagt upp bilderna, för säkerhets skull.

Jag bjöd inte heller på ansiktet

P.S. LMAO! Eller nej förresten, min ass vill jag behålla Det är inte bara boobs som LCHF kan ge
    Super, tack!
  • Annanym

Åh HU! Nu har även jag blottat alla mina fruktansvärda ångestområde. Lika med ALLT. Fast av allt illa så är det jag verkligen, verkligen hatar mina ben och fötter. Konstigt ändå. Jag har gått ner 20 kg totalt (med lite upp- och nergångar) sedan aug 2009 och med kläder på känner jag mig ganska... ja, okej faktiskt. Och så tvingas jag möta detta monster i en spegel via kameran... Det ska fan vara grupptryck till nåt sånt! Men, är det någon som vill skåda Shamu, så hojta till.

• Annanym
    Denebola skrev 2011-04-02 22:01:05 följande:
    Får jag se?
    Tillagd.
  • Annanym
    The Kittycats skrev 2011-04-02 22:19:12 följande:
    Vad fin du är, kilona har verkligen lagt sig på bra ställen

*samlar mod för att ta mina bilder och lägga upp*
    Annanym skrev 2011-04-02 21:42:49 följande:
    Åh HU! Nu har även jag blottat alla mina fruktansvärda ångestområde. Lika med ALLT. Fast av allt illa så är det jag verkligen, verkligen hatar mina ben och fötter. Konstigt ändå. Jag har gått ner 20 kg totalt (med lite upp- och nergångar) sedan aug 2009 och med kläder på känner jag mig ganska... ja, okej faktiskt. Och så tvingas jag möta detta monster i en spegel via kameran... Det ska fan vara grupptryck till nåt sånt! Men, är det någon som vill skåda Shamu, så hojta till.
    Jag tittar gärna.
    Jag tog bort dem igen. Klarade inte riktigt av att ha dem där.
  • Annanym
    The Kittycats skrev 2011-04-02 22:23:31 följande:
    Nej det är inte lätt, jag samlar fortf mod för att göra det.

Bra jobbat av dig som har gått ner 20 kg. Du är säkert finare än vad dina ögon "ser". Man är alltid så hård mot sig själv ....säger jag som inte kan lägga upp egna kort....... Obestämd
    Tack, det var rart, men dessvärre är jag nog fortfarande finast inuti.
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**