**Den stora feta LCHF-tråden**
eller så är jag kolhydratbakis så att enda utvägen är att äta ännu mer kolhydrater för att kompensera! :-P nä, det ska vi inte hoppas på.
Idag hittade jag en nyhet i godishyllan: Marabou mjölkchoklad med nötter och maräng! Okej tänker ni, vad har det med LCHF att göra? Tja, absolut ingenting. Jag köpte ett sånt där finfint erbjudande om tre för 25 och tänkte "en åt kompis A, en åt kompis B och så... ja, så får vi se vem som får den tredje". He, heee. Nån som kan gissa vem det blev?
Men - och det här är en bra sak - jag åt en bit och det smakade som sött, lite frätande, klister. För att vara helt på den säkra sidan tog jag en bit till, men det var ännu läskigare så då lämnade jag resten till kompis A som redan fått en egen choklad och gillade den.
För övrigt tror jag att jag har tappat all extravätska jag lade på mig efter helgens avåkning i kolhydratbacken. Vägning först på fredag och då hoppas jag på ett nytt lägstaresultat - för den här omgången!
P.S. Hörde ni det där om Ulf Ekman och Stephan Rössner? Joo, de är visst samma person, det är därför man aldrig har sett dem ihop på bild.
Jag kommer inte att gå med i FB-gruppen, men känner viss oro för att den här tråden ska dö ut nu...
Inte chokladpizza neeeeeeej! *försöker värja mig* Men den här kanske? http://www.roligaprylar.se/Jordnotssmor-Maskin.html Den skulle jag kunna tänka mig.
Fiskspa?? VAD är det?
Alltså, jag tycker äggmjölk låter så fullständigt motbjudande att jag inte ens kan förmå mig till att prova. Tycker verkligen ALLA om det? I så fall får jag kanske överväga att testa ändå, men bara tanken ger mig kväljningar. Medan groddar däremot är toppengott.