**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag äter maten som serveras på jobbet och därför kan det vara lite svårt att få ihop det som man vill bara...
Fick chocken imorse!
Mådde inte alls bra i veckan eftersom jag såg att vikten verkligen stod still och till och med gick upp några gram... I måndags vägde jag 71,4 kg och imorse ställde jag mig på vågen och den visar 69,9
GLAD
Igår kväll år vi så HIMLA gott! Jag måste dela med mig...
Vi gjorde grillspett med fläskkött och kyckling, champinjoner och lök (hemmagjord marinad)
Sen gjorde vi en lite annorlunda "potatissallad". i våran sallad hade vi; haricot verts, bacon, kokta ägg, champinjoner, CF, majonäs, dill och gräslök.
Det blev sååå himla gott. Mycket godare än vanlig potatissallad! Ett litet tips bara
Jag är nästan lite besviken Är inte ett dugg sugen på lördagsmyset som står i kylskåpet. Egentligen skulle det vara fredagsmys men jag var så mätt efter maten igår så det fick stå kvar i kylskåpet...
Det är massa goda ostar, gurka, blomkål och dipp
Dagens mat:
2 stekta ägg och ett halvt paket stekt bacon
2 koppar kaffe
Ett grillspett med 2 köttbitar + 2 kycklingbitar med 2 dl "ägg/grönsakssallad"
Ett glas rött vin
Hello och god morgon!
Omstarts-måndag var det ja
Några hundra gram upp på vågen men det känns ok. Lite mycket vin i helgen kanske Ajjabajja!
Jag har bestämt mig för att när jag gått ner till 66 kg (4 kg kvar) så ska jag till frissan och färga och klippa håret... göra en liten makeover. Detta ska ha skett innan den 15:e Maj hoppas jag för då sticker vi till spanien i 8 dagar
Någon annan som har en makeover inplanerad som belöning