Inlägg från: FiaFunderar |Visa alla inlägg
  • FiaFunderar

**Den stora feta LCHF-tråden**

Måste fråga er om det är vanligt att bli dålig i magen första dagarna med LCHF. Kommer inte ihåg att jag blev det sist jag satte igång med LCHF. Jag har bara käkat LCHF igår och idag. Och nu helt plötsligt var jag tvungen att springa på toa - diaree Kräks

• FiaFunderar

Ni som varit/är gravida och ätit LCHF:
    * Hur gjorde ni?
    * Hur funkade det?

Jag är gravid i 5 månaden och har satt igång med LCHF nu igen efter ett upphåll sen jag blev gravid.
    Jag ville höra lite vad ni har för erfarenheter utav LCHF och graviditet. Äter/åt ni lite mer kollisar eller har ni kört på ca 20g eller hur gjorde ni? Hur mådde ni?
    Jag vill ju inte göra detta för att gå ner i vikt men jag vill ju inte heller lägga på mig massa onödigt extra hull (som jag redan gjort de första månaderna)

• FiaFunderar

Är det någon här som har gått med i lchfklubben.se?
    Jag gjorde det igår morse och betalade för startpaketet (149 kr) Pengarna drogs från kontot men jag kan inte logga in. Det står att min mailadress inte är registrerad och jag har inte heller fått något mail från lchfklubben, som man brukar få ibland när man registrerar sig på en ny sida Obestämd

• FiaFunderar

Vad duktiga ni alla är som minskar i vikt på så kort tid. Jag vet av egen erfarenhet att det är ganska så roligt/intressant att mäta sig också. Det brukar visa mer än vad vågen gör sen...
    Själv väger jag mig inte längre. Jag är rädd för vad den visar haha
    Men jag är ju gravid i 5: månaden också så jag ska ju inte gå ner massor i vikt utan mer få ordning på svullnad m.m. Glad

• FiaFunderar

Just nu håller jag på att grädda mina egna lchf frallor. Blir gott till frukosten imorgon (som jag ska äta efter en lååång sovmorgon)
    Några av frallorna ska jag göra vitlöksbröd på nu ikväll och äta med oliv/fetaoströra och kräftostfyllda ostskivor Tungan ute 

• FiaFunderar
    Hanniz skrev 2012-01-10 08:19:14 följande:
    Tack för era svar!

Jag känner trots allt lite förändringar i kroppen så det ger säkerligen resultat ändå, trots att det kanske inte syns på vikten.

Kanske borde mäta mig idag för att kunna hålla lite koll? Det får jsg nog göra :)
    Stirra dig inte blind på vågen. Mät istället. Det brukar visa mycket bättre vad som händer med kroppen.
    Jag varken väger eller mäter mig nu. Eller jag klev upp snabbt på vågen här om dagen men hoppade av lika fort då jag såg att jag är över 80-strecket nu Skrikandes
    Men så är jag ju gravid i vecka 24 också Tungan ute
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**