Inlägg från: mammelie1891 |Visa alla inlägg
  • mammelie1891

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hon den där skrev 2012-04-03 12:22:30 följande:
    men är det inte kolhytraterna som är viktigast? Brödet innehåller ju minimalt med kolhytater. Om jag ska klara lchf så måste jag få äta bröd som smakar bröd.
    Fast 11k/100g är ju ändå mer än dubbelt så mycket mot vad man "bör" äta.
  • mammelie1891
    Glass skrev 2012-04-05 15:35:06 följande:
    shit, min bristande motivation och något låga humör gjorde att det var ett helvete att gå och köpa en jäkla massa godis, idag. Var så  nära att bara köpa allt som jag tycker är gott, men besinnade mig och köpte en massa som jag inte är så förtjust i , istället.   Inte till mig alltså. 
    Köpte inte något lösgodis alls, för jag litar inte på mig själv idag så det får inte vara för lätt att det råkar slinka ner en bit.
    I morgon ska jag baak kladdkaka, bröd, chokladmouse och äta jäkligt gott kött, så jag hoppas att jag klarar helgen... 
    Jag tyckte oxå att det var skit jobbigt! Men jag köpte bara sånt jag gillar... rätt dumt. Fast en stor klapp på axeln om jag klarar att inte äta nåt! Köpte dock en Mozartkula åt mig själv, åt halva till kaffet förut. Äckligt sliskigt!! 
  • mammelie1891

Har insett att jag äter på tok för mycket grädde och turkiskyoghurt. Bort med det från och med nu! Eller iaf minska markant! Kör ju min första fasta idag, 13 timmar nu och inte hungrig alls!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**