**Den stora feta LCHF-tråden**
Och imorrn kommer mitt paket från atkins också. shaker och knäckebröd beställde jag! ska bli spännande att testa.
Och imorrn kommer mitt paket från atkins också. shaker och knäckebröd beställde jag! ska bli spännande att testa.
Kan förresten verkligen rekommendera den här boken om Nya Atkins. Det ger jättebra tips till er som har lust att öka på kolhydraterna såsmåningom.
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9172412127
Men jisses, nu läste jag chatten.... Vilken jubelidiot hon verkar va hon som svarade... "Kroppen behöver kolhydrater!" Nä, kroppen behöver GLUKOS... Hmm...
Jag ser fram emot de där knäckena förresten. Se om de fyller mina behov av nåt kalorisnålt OCH kolhydratsnålt. Med massa smör och pålägg så lär det väl inte smaka så illa iaf
Min mage som har gjort totalt bakut senaste 1.5 veckan, fungerar nu igen! Inser att det troligtvis var grönsakerna den saknade, eftersom jag har ätit väldigt strikt. Nu med mina tacogrönsaker i helgen så har magen fungerat jättebra! Skönt!! jag reagerar inte så dåligt på grönsaker, klarar ketosen bra osv. Så jag ska försöka ha lite mer grönsaker nu igen! Visst, det blir ju lite mer kolhydrater, men jag måste ju ha en kropp som funkar också!
Ja, nu ska jag också sova! Godnatt!!!