• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Linda5: du behöver inte be om ursäkt :)
    Ville bara förklara att de inte är farligt om man gör på rätt sätt.

Du har ju helt rätt i att man inte ständigt ska gå jättehungrig utan lyssna på sin kropp. Men om du har läst länkarna så förstår du nog vad jag menade :)

• RebornEve

Precis druckit en kopp te. Har visst blivit pf för mig nu i 3 dagar. Är inte hungrig förrän framåt lunch så det går lätt !
    Men ska till läkaren idag och se varför min förkylning eller vad de nu är för skit inte ger med sig.
    Jag vill bli frisk någon gång så jag kan börja träna igen

• RebornEve

Rödnos: antar att du var ironisk :)

Jag tycker du ska lugna dig lite och lyssna på kroppen.vila. Det var inte längesedan du blev mamma. Du kommer gå ner i vikt meny behöver inte stressa. Ät god mat, vila ordentligt så kommer de andra sen.

• RebornEve

Jag ska iaf uppenbarligen börja lyssna på människor när de säger att jag ska gå till läkaren. Jag är så förbannat envis :)
    Lunginflammation har jag !

• RebornEve

Ellen2008: tack :)
    Ja de är inte konstigt att man kännt sig helt slut i kroppen och andfådd av minsta lilla :/
    Men nu ska jag bli frisk :)

• RebornEve

Lillfisen och standby : tack :)

Nu blir de snart lite fisksoppa :)

• RebornEve

Linda5: tack :)

Det har varit soffläge hela dagen idag, hoppas jag mår bättre snart. Längtar efter att börja träna igen :)

• RebornEve

för mig funkar pf med ätfönster perfekt :) dvs äta mellan 12-20 ungefär
    Jag har aldrig gillat att äta frukost så dagens första mål mat blir nästan alltid runt 11-13 för mig :)
    Om jag inte börjar jobba 7 men de händer inte så ofta.

Idag är de begravning :/ Egentligen är jag inte tillräckligt pigg men känner att jag verkligen behöver och vill gå på den.

• RebornEve

3:dje dagen med antibiotika och vilken skillnad :) mår mycket bättre!
    5:e dagen på utmaningen. Blev dock lite avsteg igår på begravningen, men idag är jag igång igen utan problem. Till frukost blev de två stekta ägg tillsammans med medicinen :)
    Har gjort vitkålssallad nu på morgonen som ska ätas ikväll med en god lchf-pizza :) fredagsmys

• RebornEve

Kaxsen: ja de är helt otroligt att äntligen få må lite bättre. Efter 4 veckors förkylning och hosta så är de mer än välkommet!

Jo pizzasallad är ett måste :)
    Jag längtar efter pizzan ikväll !
    Ska ha köttfärs på min och äta bea till :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**