**Den stora feta LCHF-tråden**
Precis ätit lchf-pizza och nu snart blir de stiernas chokladfondant :)
Precis ätit lchf-pizza och nu snart blir de stiernas chokladfondant :)
Åt lite lchf-pizza till frukost :)
Gott !
Ikväll blir de att testa ett nytt recept, det var någon marinerad biff med broccoli :)
Verkar gott iaf !
Började dagen med en promenad i solen innan frukost :)
Ska strax åka och veckohandla för barnen kommer till mig ikväll!
Imorrn ska jag äntligen få jobba lite , har inte jobbat på två veckor så de ska bli skönt :)
Vab nästa vecka! Suckar :(
Mår mycket bättre nu men är trött av antibiotikan. Tänkte försöka komma igång med lite korta promenader nästa vecka. I april är de tänkt att jag ska börja styrketräna med min kille :)
Han har lovat att betala startavgiften åt mig, så sen är de bara månadsskostnad för mig. Han har även lovat att köra slut på mig ett par gånger per vecka hehe
Längtar till jag får komma igång :)
Ninis : ja ibland verkar han nästan för bra för att vara sann :)
Jag ska köra hårt , de lovar jag !
Enlitenen: I mitt skafferi har jag alltid fiberhusk, pofiber, vaniljpulver, sukrin, mörk choklad, flytande hermesetas och cocosfett
Fröken Frej : usch de låter jobbigt ! Hoppas ni kommer fram till ett bra beslut.
Jag separerade från barnens pappa juli förra året och minns hur jobbigt de var :/
Haskel : kryddsmör, bearnaise, och andra smörbaserade såser.
Sen är de ju bra att äta lax och avokado!
Jossposs: jag gör såser på vispgrädde och låter såsen koka ner långsamt så den blir tjock.
Stijerna: jag själv mår mycket bättre, men vabar åt två sjuka barn. Den ene med vattkoppor och den andre hög feber :(
Har snart varit borta från jobbet 3 veckor och jag börjar känna mig rastlös.
På lördag blir de påskmiddag hos killens föräldrar, vet inte vad de blir för mat men ägg tippar jag på iaf :)