• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag vet inget om hur de hände ! Pappan kom och lämnade barnen efter lunch. Han var stressad och ville inte prata. Jag sa att han kunde höra av sig senare om han ville.
    Igår mådde han bra och idag är han borta, de är helt ofattbart :(

• RebornEve

Idag är första dagen på länge som jag äntligen mår lite bättre :)
    Jag har sovit gott hela natten, snorigheten börjar försvinna och febern är borta. Min andning
    känns bättre också :)
    Så idag har jag startat dagen med morgonmys med barnen, städat lite och sen blev de en varm
    choklad till frukost ! Planen idag är att ta det lugnt nu på förmiddagen, sedan blir de jobb på eftermiddagen.
    Imorrn är jag ledig så då ska jag ta en promenad :)      

lev i nuet och säg det du känner, imorrn kan det vara för sent...
  • RebornEve

Paulas mamma: du introducerar kolhydrater sakta. Och börja gärna med långsamma sådana.
    Om du gör de succesivt så kommer märka på vågen hur mycket och vilka kolhydrater du kan äta

• RebornEve

Morgonpromenad klar! Nu äts de frukost :) kvarg med en dutt funlight och hallon !

• RebornEve

Precis vaknat :) tror jag tar en fasta ! Slutade äta igår runt 18/18.30 om jag inte minns fel, nu blir de inget förrän tidigast 12.30 :)
    Ska ut och gå en promenad med hunden och sen kanske tvätta lite om de finns någon tvättid ledig.
    Skönt med ledig vardag :)

• RebornEve

Efter min promenad så blev de kvarg och hallon.
    Till middag idag blir de fisksoppa :)

• RebornEve

Mm ikväll blir de torskrygg,blomkålsmos och smörsås ! Riktigt längtar :) ska ta ett glas vin också :)

• RebornEve

Hoppas du mår bättre snart igen ninis !
    Tycker de räcker med skit för oss alla nu :(

• RebornEve

Idag sprang jag för första gången sedan jag blev sjuk. Det var tungt , men så skönt att vara igång igen :)
    Startade dagen med äggröra och efter löpningen blev de kvarg !

• RebornEve

Majskroken: jag äter inte mejerifritt just nu, men när jag gör de så äter jag smör.

Tog lite sovmorgon idag , åt en finncrisp med smör, ost och skinka på sen blev de en pw i blåsten! Nu äter jag frukost igen :) kvarg med lightsaft!
    I eftermiddag blir de jobb

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**