**Den stora feta LCHF-tråden**

Finns det nåt intresse för att jag gör ett dokument av det jag har skrivit ihop till LCHF-kapitlet för bloggen?! Det skulle kunna användas som nån källa för nybörjare här, och jag skulle ju kunna anpassa det mer efter de frågor vi faktiskt får. Och självklart kan det ju också utökas efter hand...
Verkar inte som att folk gillar att googla!
Jag har inte på något sätt skrivit färdigt ännu men kanske snart!
Oj. Skulle skriva att isåfall så kan ni väl ge tips på "rubriker"... Tex vad vill en nybörjare veta?
Introduktion
Grundreglerna
Inköpslista
Vad man kan förvänta sig första tiden
Menyförslag
Något mer?
Ja, kostdoktorn och dahlqist har ju en varsin folder, så varför skulle inte jag ha det???
Näevars, men jag tycker deras är väldigt knapphändiga!! Plus att de är väldigt liberala i sin folder, och nämner inget om regler eller liknande... "välj bort potatis, pasta och ris och du känner att du kan..." är det verkligen en bra intro-lchf-folder? De flesta kan ju faktiskt inte äta fritt ens av godkända livsmedel om det nu är viktnedgång man vill åt.
Jag har en plåt äggmuffins i ugnen nu... Ska bli spännande att smaka sen (blir kanske imorrn) eftersom det blir första gången på 3 månader som jag försöker äta ägg i sin mer rena form!
Till middag blir det grillad fläskkarre och sallad.
DOm såg iaf supergoda ut, muffinsarna. Och luktade gott med! Men jag har inte smakat än!!
Måste minnas att gå och köpa såna teflonmuffinsformar nån dag... Hur svårt ska det vara egentligen? Så många misslyckade muffinsar som man har gjort så borde det vara högst på handlalistan.
Adams family,
Om du hittar nåt pastadegssubstitut så får du gärna höra av dig! jag är lite sugen på typ ravioli eller liknande, och det borde väl gå att göra med nåt pofiber-recept kan jag gissa....
Oj, är det bra tv eller nåt ikväll? Heldött här... Jag som är nerbäddad med gottis bredvid mig, och bara hade tänkt prata skit på datorn....