• Nikhita

**Den stora feta LCHF-tråden**

Funderar på om jag klarar av att "fakira". Googla´r runt efter info.

I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Nikhita
    jeng skrev 2011-03-14 13:32:12 följande:
    Läste ni förresten om Anna Halléns "prova-på-nollning"???
    Jag tyckte det var rätt patetiskt. Till att börja med så nollade hon inte. För det andra så gjorde hon bort sig mitt i veckan och drack mjölk i kaffet, så det lär ju ha sabbat. Och så kör hon bara en vecka och säger att "det gav inget"...? jag tycker hon brukar vara jättebra, men det där var ju nästan lika dumt uttalande som man är van att se från lchf-motståndarna... 
    Jag läste precis nu på ifokus om en som stod still i vikt av inte såå strikt LCHF men gick över till fakir o loosade 4 kg på en vecka!

kolhydrater.ifokus.se/discussions/4d715b0eb9cb46223906c4e1-kaloribegransad-fakir-fungerar
  • Nikhita

Ja jag märker att folk ser Fakir olika. Nån där i tråden skrev om "UFO" att man håller sig under 5g kolhdrater per dag. Frågan är om jag klarar av detta.. ska googla mer

• Nikhita
    jeng skrev 2011-03-14 13:56:06 följande:
    Nä precis!!!

Jag ska satsa på 10 gram nu, och dessutom få ner kalorierna, så får vi se om det kan räcka! Det hoppas jag verkligen.... 
    Låter enklare o vettigt
  • Nikhita

Nää jag tror jag fortsätter med min inte så strikta LCHF. Går ju iaf NER i vikt även om det inte går så himla snabbt neråt   Det jag unnar mig är turkisk yoghurt och mjölk i kaffet. Kan tänka mig att jag skulle tappa lusten om jag körde fakir.

• Nikhita

Läsken måste ju vara bidragande orsak om man är kass i magen sen :-P

• Nikhita

Sitter o skriver en inköpslista nu och undrar...

- Vad har man kokosfettet till?
    - Innehåller kokosmjölk kolhydrater?
    - Hur blir det för min dotter (5 år) om hon äter dessa feta produkter OCH kolhydrater?

Nån som vet?

• Nikhita

Okej, tack för svaren. Det va rju inte det silvriga paketet kokosfett man skulle köpa va? Det var nåt annat.. finns det på de flesta affärer? Tänkte handla på Willys eller ICA Maxi.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**