**Den stora feta LCHF-tråden**
Är du helt säker på att det var meningen?

Jag är lite idiot-pluggare, brukar vara ganska förberedd redan ett par dagar innan en tenta, medan de flesta jag pluggade med pluggade till sista sekund. Som resultat var jag alltid sjuk på tentan, medan de andra blev sjuka efter tentan. Inte alltid positivt att vara väl förberedd!
Apropå skynda-på-magen-kurer.
2 Atkinsprodukter ihop med inget annat på dagen ger för min del toabesök på kvällen. :-P Där har vi effekten av de omtalade sockeralkoholerna gissar jag! Inte mig emot, eftersom jag har så svårt att få gå på toa.
Linda,
Jag kör mina sesamknäcken på lägre värme och mycket längre tid! (jag har varmluft så jag kan inte riktigt köra på eftervärme heller)
Joller,
Jag kan ibland ha i chili/vitlöks olja, lite torkade örter, ett smak satt salt osv. det är nog bara att prova sig fram. sen finns det ju också smaksatta ostar tex Boxholmsost med paprika eller chili som man kan använda!
Gud vilket bra inslag om LCHF med Björn Ferry! Bara vanligt folk som sitter med sunt förnuft och diskuterar bra mat lixom.
Och jag sitter med nån form av allergi. kliar överallt... måste ha varit nåt i maten som korsreagerar med pollenallergin, för det är bara mat som jag ofta äter... andra alternativet är att jag har blivit biten av en myra och reagerar på det. löjligt va, men jag har ett bett på handen...