**Den stora feta LCHF-tråden**
Vi är alla olika och vill att våra kläder ska sitta olika.
Själv har jag hellre lite tajtar kläder när jag går ned i vikt än när jag går upp i vikt

Har ni något tips på god och prisvärd olivolja? Har en flaska ICA extra virgin, men den har bara blivit stående för den var besk som attan!
Bläääää för blodsockerfall!! Har inte ätit så vidare bra idag, för lite fett i frukosten och sen chokladmandelpaj när jag började bli sugen (smart att äta något med relativt mycket kolhyrater när man är sugen? Nej!), så nu fick jag ett aggroanfall av lågt blodsocker! Fixade ihop en wok med svamp, wokgrönsaker och en STOR skiva smör. Börjar känna mig lite bättre nu... Måste fara och handla så jag har lite vettig mat hemma...
Inser att om jag ska få något speciellt till fredagsmat så måste jag fara och handla. Meh
Go kväll alla duktiga...
Har slösurfat nu när dottern somnat..hamnade på cambridgekurens sida efter att ha läst lite runt och kunde int elåta bli att klicka i min vikt och längd..efterssom jag nått mitt målmått tyckte jag det var kul att se vad mitt bmi var..
Tips från cambridge är du är överviktig följvår kur bla bla bla bla osv hmmm jag har tydligen bmi över 25 men de berättar inte hur mycket över 25. 160 cm och 66 kilo ger mig ett bmi på 25,8 (om man nu orkar lägga energi på att oroa sig för detta.) Så jag borde överge er svälta mig på pulver istället för att äta mig mätt och må bra..
sorry men den gubben gick inte jag har rasat i vikt och mår fantastiskt och har ju tom lyckats komma ner i strlk 36 idag som sitter som gjutet..ngn mer som anar en räv eller två bakom örat och inte tror på bmi måttet Jag tror jag tar mig en sked bea till och småfnissar åt resultatet...
Nehej nu gonatt alla duktiga att motstå kanellängder tycker jag man kan anse som en milstolpe och tom värt att fira Go linda och alla andra duktiga..