• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • TantKerstin

Capa: misstänkte att ni hade vart iväg eftersom du inte skrivit något, men vad skönt med semester! Spännande med slemproppen, du känner inga mer intensiva sammandragningar eller nåt sånt?

Blondie: Grattis till 2kg sträcker! Måste kännas riktigt skönt nu att allt går åt rätt håll.

Mangorajastället blir utmärkt! Då kan jag nog också ta med mig vagnen så det blir kanon.

• TantKerstin

Inda: vad segt att gå runt o ha så ont hoppas lillan tittar ut riktigt snart!

• ciccile

Blondie: härligt att vikten går åt rätt håll! Jag lever i en liten bubbla och tror att det är lördag varje dag och tyckte först att det var konstigt han blivit vägd!

• Blondie82
    Myrangbg skrev 2011-07-22 11:40:21 följande:
    Blondie: härligt att vikten går åt rätt håll! Jag lever i en liten bubbla och tror att det är lördag varje dag och tyckte först att det var konstigt han blivit vägd!
    Haha ja man har ju ingen koll på dagarna alls nästan. Tur man har mobil med kalender som larmar för annars hade jag inte kommit ihåg när jag skulle göra saker Tungan ute
  • Fru R

inda: nej men fy!! Förstår att det tar musten ur dig! Vila ordentligt mellan varven och kör jätnet när du orkar för att få fart på det! Kan du inte få värkstimulerande dropp så det går lite fortare??

Blondie: heja lilla V!!

Devotion: kan tänka mig att det blev en stor skillnad på tvättstugan. Skönt bara att få en ny och fräsch omgång med färg på, hjälper alltid.

Jenjen: packa väska ja... Skit, känner på mig att jag kommer att skjuta på det tills jag har värkar och då skrika på A om vad som ska vara med. Hörde förresten en killes beskrivning idag om vad man ska ha i den. "Allt som du vill ha när du är ordentligt bakis" var hans svar! Haha.

Mangoraja stället blir jättebra tycker jag. Närmare min fotvård också!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • inda

BB- väskan har jag packat om hur många gånger som helst och lär väl göra det några fler gånger innan det är dags. Kommer på saker som ska kompletteras etc. Flört

Snart dags att bege sig till bm för koll av blodtryck och urinprov, skall se om man kan göra något åt denna värk, snart vräker jag skruttan Tungan ute

Blondie82: Härligt att det går åt rätt håll och att du vågar ge dig ut på äventyr med lille Vidar, gör er nog båda bara gott Glad

Håller med er angående att badkaret är en räddare i nöden, tyvärr har det nu gått så långt med viktuppgång och vätska i kroppen att det inte längre är värt mödan att ta sig i och upp ur karet, ser ut som en strandad val, haha... nä tackar vet jag vetekudden och fat boy saccosäcken som är mina räddare i nöden dessa dagar Glad

Hoppas att ni alla får en trevlig helg

• stoltcissi

hello tjejer.. orkar ej läsa igenom alla sidor ni skrivit men hoppas ni mår bra o får era bebisar snart..
    allmän uppdatering från sjukan e ja haft de tufft me hans temp sjunkit o gått upp,likadant me vikten o svårt med får han till o äta..
    så idag har ja äntligen fått komma hem idag min äldsta son sprang t mig o krama om mig,värmde så skönt..Hjärta
    simon han ätit enormt lite på mig o ätit lite på flaska,fortsätter de såhär så kommer han ej gå upp nåt i vikt till på söndag då vi ska på ny viktkontroll o då kommer han o ja bli inlagda igen på östra..försöker ej få panik men de känns som ett bakslag o hoppas bara de för värmen o omställningen o de kommer igång,..
    tänker på alla er gravida {#emotions_dlg.flower}hoppas ni mår bra

• juliaa

Hej tjejer
    Cissi Stort grattis och hoppas han börjar äta bättre.
    Blondie: vad härligt att Vidar gått över 2 kg

Själv har jag och min sambo suttit på östra ca 4-5 timmar idag har plus 3 protein, inte bra levervärden, och lite dåligt flöde via navelsträngen så har tagit mer prover och ska ditt imorgon igen. Så får se vad dom säger då. Hoppas ni alla har en bra kväll

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011