• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Jenric
    Capa skrev 2011-07-22 09:40:42 följande:
    Jenjen, Jisses förlååååt alltså att jag har fått totalt blackout och glömt svara dig ang målning/tapsering hemma *skäms* Skäms Jag hörde iaf med Daniel men han orkar inte ta sig an extrajobb nu då han dels har semester och vi håller på att pyssla med bebisens rum nu. Men däremot har han gett mig lite info till er hur ni ska göra, sitter tapeterna bra (ej löst) så spackla över alla hål och ojämnheter i 2 omgångar, sedan slipar ni ner. Det går även utmärkt att måla direkt på dom gamla tapeterna om ni vill det, det är väldans mycket enklare än tapetsera hälsar han haha Ska ni sen tapetsera så stryker ni på tapetklister på tapeterna och viker ihop dom så att dom får ligga och dra sig någon minut, sedan upp på väggen där ni sen stryker ut ev bubblor. Svårare än så ska det tydligen inte va Glad (lätt för en målare att säga va haha)
    Hoppas det löser sig för er!!{#emotions_dlg.flower}
    Åh, men ingen fara på taket alls!!! Förstår absolut att ni har fullt upp och självklart vill väl Daniel oxå njuta lite av semestern Glad lugnet innan stormen, hehe... Tack ändå för att du hörde dig för, och tacka Daniel för tipsen, visst låter det enkelt, haha... Flört Vi får se om vi kan få till det själva nu i sommar innan bebis, eller om vi kan göra det vid ett senare tillfälle. Det löser sig!
  • Jenric
    Blondie82 skrev 2011-07-22 11:11:21 följande:
    Måste även få berätta, är så glad: hemsjukvården var precis här och äntligen har vår stoooora pojk gått över 2 kg gränsen :) detta tack vare att han börjat amma vissa måltider!!!
    Grattis till 2 kg! Och jättekul att ni kommer på torsdag, ska bli så roligt att få se honom! Glad
  • Jenric
    Fru R skrev 2011-07-22 11:52:58 följande:
    Jenjen: packa väska ja... Skit, känner på mig att jag kommer att skjuta på det tills jag har värkar och då skrika på A om vad som ska vara med. Hörde förresten en killes beskrivning idag om vad man ska ha i den. "Allt som du vill ha när du är ordentligt bakis" var hans svar! Haha.
    Hahaha, vad bra - då vet vi ju precis vad vi ska packa ner...!! Tungan ute
  • juliaa

Tack allihopa :) det värmer tänker lite att det blir som det blir men skönt som sagt att man gått sopas långt i alla fall och skönt att man är kollad med prover och så.

• TantKerstin

Juliaa: ja men vi har ju samma bf dag

Jenjen: det ligger inne i Arkaden på övervåningen. Kommer inte ihåg vad cafet heter..nåt heter det men vad minns jag inte just nu

• lillahumla84
    Jenric skrev 2011-07-22 23:34:15 följande:
    FIKA torsdag 11
    TantKerstin+lillbus
    lillahumla84
    Capa
    Fru R
    Devotion
    Sara och Vidar
    JenJen (men blir kanske lite sen pga BM-besök kl. 10)

Var exakt ligger mangoraja-stället?
    Jag har för mig att det heter Piece of cake. Drömmer
  • Blondie82

Ja piece of cake heter det! Kul att så många kan komma :) skall bli så mysigt att se era runda magar *saknar fortfarande min ibland* fast just nu har jag ju något mycket bättre på min mage ;)

• juliaa

Tantkerstin : ja det har vi:)
    Vill också med och fika men kan nog inte på torsdag och kan ju inte riktigt boka upp nått just nu känns det som. Sitter på östra spec förlossningen åkte in efter jag mått illa och ont i magen i natt nu sitter vi och väntar på doktorn får se hur lång tid det tar. Hoppas ni andra sover så gott

• inda

Juliaa: hoppas att det går bra på östra och att doktorn kommit. Håller tummar och tår för er.

Själv sitter jag klarvaken här hemma efter att ha blivit väckt av värkar, inga starka men de känns och gör att jag inte har kunnat sova ordentligt. Kanske blir som Mikael hoppas; att lillan kommer på min födelsedag så slipper han ha ett ytterligare datum att komma ihåg, haha.

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011