• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Jenric

Lycka till alla som ska på RUL imorgon! Solig

• Jenric
    Capa skrev 2011-03-21 09:50:15 följande:
    Helg passar mig bäst då Leonora oftast är hos sin pappa. Denna helgen kan jag däremot inte men snart är det ju dags för vår gravidyoga och då ses några av oss där Skrattande Jag vet ju redan hur du ser ut iaf haha
    Fru R skrev 2011-03-21 09:00:59 följande:
    inda: ang möbler så är det väldigt svårt för man vet ju inte hur den lill* kommer att vara. Men vi har i alla fall både vagga och en spjälsäng. Det funkade jättebra för lill-tjejen. Fördelarna jag har hört av andra, vet inte alls om det stämmer, är att en vagga är mindra och att barnet då känner det lite mer som i livmodern eftersom det var trångt där. Skitsnack eller inte?!!?

Sjövildabarn: det låter verkligen inte något vidare bra! Förstår att du inte vet hur man ska beskriva det för din bm eller på vc, men  berätta det du skrev här. De förstår ofta bättre än vad vi tror. Svammel till trotts!

Ang fika så passar helg och kväll för mig. Och visst är det dags snart!
    Åh, jag längtar så till yogan börjar!! Ska bli så skönt att stressa av ordentligt denna stund varje vecka.
  • Blondie82

45 minuter till rul... Hjälp va nervöst det börjar bli! Återkommer med full rapport :)

• Capa

3 som ska på RUL idag, Lycka till alla!! Glöm inte full rapport sen och gärna lite bilder med!! Glad

Jenric skrev 2011-03-21 23:45:38 följande:
    Åh, jag längtar så till yogan börjar!! Ska bli så skönt att stressa av ordentligt denna stund varje vecka.
    Jaaaag med!! Har köpt mammakläder nu så man kan böja sig utan att något går sönder haha
    Hur mår du o Eric nu förresten?? Kan rekommendera Partille. Jag bor i Björndammen och trivs jättebra, jättefina lägenheter, billig hyra, underbara grannar (mest barnfamiljer som håller koll på varandras ungar) också nära till allum förstås Flört Dom har även 2 plans lägenheter här, dock är dom nog svåra att få.....
     Ring Partillebo och hör. Kanske blir vi grannar i framtiden Glad
  • TantKerstin

Blondie: det kommer gå jättebra, jag sitter här och är lite sympatinervös med dig

Nicholasmamma:..och är nyfiken på hur det gick för dig med (när du väl vart där)

Inda: Vi ska flytta till Gårdsten i sommar, var bor du? Tycker absolut vi ska ta barnvagnspromenader. Angående säng så kör vi spjälsäng från början, en sån där enkel från IKEA. Funderar dock på om jag skulle måla om den inför denna bebisen men vettesjutton om jag orkar.

Fru R skrev 2011-03-21 20:25:28 följande:
    Själv funderar jag över om jag ska ta glass med polka strössel eller en skål med kellogs k. Hmm, svårt val.

Kan du inte ta både och?

MissNina: Tjingeling och välkommen! Har också barn sen innan, en son som fyller 3 i oktober

Men jag gör väl så att jag slänger upp en fikalista då så får vi se om den ska vara kvar eller om dagen ska ändras, men det verkar som om många vill på helgen och på söndag..tror jag
    Så kopiera listan och skriv upp er om ni kan hänga på

FIKA SÖNDAG 27/3 KL 13 (?)
    TantKerstin

• TantKerstin

Nej nu missade jag den tredje Vem är det mer som har RUL idag?

• Fru R
    FIKA SÖNDAG 27/3 KL 13 (?)
    TantKerstin
    lillahumla84
    Fru R
    ~ Alicia 26/2-08 ~
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011