• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • ToKar
    LiveHappy skrev 2012-10-24 11:14:04 följande:
    Rolig tråd. Har läst massor om dermaroller i säkert två år. Har rollat tre månader i två omgångar men det gav inga större resultat, tror jag inte tryckte ordentligt och sen använde jag nog inte en tillräckligt bra kräm efteråt. Så nu ska jag snart beställa en dermaroller igen och köra på. Får jag fråga hur ni rengör dermarollern? Jag brukade koka den i kastrull, men det kanske finns något smidigare sätt?

jag sköljer i vatten och sen spritar. Har läst att kokande vatten kan göra nålarna slöa??
  • oraklet från delphi
    ToKar skrev 2012-10-31 16:31:49 följande:

jag sköljer i vatten och sen spritar. Har läst att kokande vatten kan göra nålarna slöa??
    hur har det gått för dig :) är så sugen på beställa men så feg...
  • ToKar
    oraklet från delphi skrev 2012-10-31 22:08:27 följande:
    hur har det gått för dig :) är så sugen på beställa men så feg...

det går jättebra. Kollar magen varje dag för att se om det röda är borta så att jag kan köra en omgång till. Groparna i och med bristningarna är borta! magen är helt slät. skitskumt. den ser mkt bättre ut nu än innan grav. Magen känns väldigt fast
  • oraklet från delphi
    ToKar skrev 2012-11-01 17:24:26 följande:

det går jättebra. Kollar magen varje dag för att se om det röda är borta så att jag kan köra en omgång till. Groparna i och med bristningarna är borta! magen är helt slät. skitskumt. den ser mkt bättre ut nu än innan grav. Magen känns väldigt fast
    wow häftigt vilken roller har du? var beställde du ?hur många gånger rollar du? hur hårt trycker man? många frågor men :) kan man smörja med en vanlig fuktighetskräm efter då jag är allergisk mot parfym glad för svar :)
  • oraklet från delphi
    ToKar skrev 2012-11-01 17:24:26 följande:

har du fler bilder?
  • oraklet från delphi
    ToKar skrev 2012-10-08 17:10:40 följande:
    jag har rollat med en veckas mellanrum :) tror hemsidan hette softbeaty?? den kom efter en dag typ :) jag använder 1,5. Det funkar nog bra med 2,0 också :) jag smörjer med olika oljor; biooil, olivolja och arganolja. 3ggr per dag. Huden kliar mycket och blir torr efteråt. De första dagarna är det väldigt rött.. men sen blir man förbluffad av resultatet och hudförnyelsen håller på låååång tid efter behandlingen.. brösten vågar du rolla. kör på bara ;)
    såg nu :) sorry
  • ToKar
    oraklet från delphi skrev 2012-11-02 11:17:28 följande:
    såg nu :) sorry

beställ på en gång ;) du vågar... jag borde ha gjort det för flera år sen
  • oraklet från delphi

hur har det gått är alla bristningar borta?

• pingeming

Lite sent ute kanske men hoppas att det finns någon snäll som har tid och lust att svara mig ! :)
    Jag har rätt ljusa bristningar med blek blå lila i om jag står i ljuset skinet är lita slappt, räcker det då med 1,5 eller behöver jag 2?

Sen hur har det gått för er som testat? är ni nöjda med resultatet? :D  

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?