• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-02-28 20:56:56 följande:
    Ett tag var de 2-3 ggr i veckan nu kör jag 1 gg i veckan :)

Ok oj då kör jag ju lite, en gång var tredje vecka... kanske inte räcker?
  • Radioactiive

Vet ej jag hörde för länge sen när jag rolla andra ärr för att öka processen lite så kunde man köra typ 3 ggr i veckan sen vila. Men har vart för mesig med p trycka hårt så nu känns de som dom snart kan försvinna om ja kör1-2 ggr i veckan p smörjer varje dag :)

• partouze

Radioactiive- jag brukade trycka hårt så det kom blodpluppar. Men använde också bedövningskräm antingen tapin eller emla. Då känns det inget alls :)

• Mickan

Inte använt Demoroller men ändå fått bra resultat! =) Stramat upp sista huden också! Syns inte att jag haft streckmärken idag! :)
  • Nushape

Om jag kollar på mina bristningar framifrån så ser de vita ut, men om jag kollar från sidan så ser de rätt röda/rosa ut. Hur det samma för er? Hjälper Dermaroller i detta läge?

• partouze

Hittade inte en så bra förebild men dom syntes MYCKET mer innan.
    Efterbilden tog jag just precis idag :)
    Har fler bättre bilder i ett USB måste bara hitta det =P

Här är en till förebild innan jag började rolla ( och träna haha ) dock rätt oskarp.
    Ida 12/1-12 <'3
Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?