• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • Radioactiive

Kört 3 ggr iveckan vilat en å kört sen igen. Nu rolla jag igår på allt jag hade Harbin vart för mesig så körde hårt igår haha :)jag kör magen och låren :) hoppas verkligen på resultat magen ser förjävlig ut efter graviditeten :/

• oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-02-22 14:10:49 följande:
    Kört 3 ggr iveckan vilat en å kört sen igen. Nu rolla jag igår på allt jag hade Harbin vart för mesig så körde hårt igår haha :)jag kör magen och låren :) hoppas verkligen på resultat magen ser förjävlig ut efter graviditeten :/
    shit ja ja visa resultat sen ;) spännande 
  • partouze

Nu är de snart ett år sedan ja började rolla, har inte rollat sedan förra sommaren dock. Dom blev bättre men inte riktigt så bra som ja ville så ska rolla igen nu tänkte jag.

• oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-02-24 00:24:26 följande:
    Hur ofta rollar ni åka smörjer ni med?

En gång var tredje vecka så huden hinner återhämta sig emellan sen smörjer jag med bio oil
  • emelielj

Är det vanlig bio oil som finns på Apoteket?
    Räcker det med den att smörja med eller behovet man nåt mer? :) jag ska köpa min roller när lönen kommer nästa vecka!
    Tänkte köpa min på tradera men vilket mått på nålarna och så ska man ha?

• oraklet från delphi
    emelielj skrev 2013-02-24 13:26:43 följande:
    Är det vanlig bio oil som finns på Apoteket?
    Räcker det med den att smörja med eller behovet man nåt mer? :) jag ska köpa min roller när lönen kommer nästa vecka!
    Tänkte köpa min på tradera men vilket mått på nålarna och så ska man ha?
    jag har 2,5 men vet inte vad man ska ha? jag rollar en gång om dagen fast jag inte rollar :)
  • oraklet från delphi
    oraklet från delphi skrev 2013-02-24 18:42:13 följande:
    jag har 2,5 men vet inte vad man ska ha? jag rollar en gång om dagen fast jag inte rollar :)
    det ska stå jag smörjer  en gång om dagen :) jag köper på vitaminvaruhuset de har ingen frakt kostnad ;)
  • emelielj

Okej tack! Hur ofta rollar du? Är det väldigt olika hur alla gör eller finns det ett "rätt" sätt? :)

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?