• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • Essie

Oj jag ska nog köpa mig en roller! Kan någon ge en rekommendation, bör jag välja 1,5 mm eller 2?

• oraklet från delphi

Har beställt bio oil nu kan man smörja den direkt efter man rollat eller ska man vänta en stund? Tänkte om det är farligt att få oljan i de små hålen som bildas??

• oraklet från delphi

Jag har vita bristningar funkar det ändå att rolla? blir de bättre med? hur rollar man på celluliter ?

• oraklet från delphi

Nu har jag rollat första gången men jag tryckte inget... blev lite röd men sen la det sig efter en kort stund ska det vara så eller har jag rollat för lite hårt?? Tips tack

• Vicha

När jag har rollat smörjer jag mig direkt o det har gått bra flera flera ggr, iaf för mig.
    Jag tycker aloe veran o oljan bidrar till att det röda lägger sig snabbare oxå.
    Jag blev väldigt röd första ggn jag rollade och det tog flera timmar innan det försvann!
    Men sedan blev det bättre o bättre för varje ggn o inte lika rött!

• oraklet från delphi

Jag är här jag rollar också tycker bristningara har blivit mer hudfärgade även de vita hoppas bara nu de blir mindre djupa med på sikt var rollar du?

Radioactiive skrev 2013-02-22 00:06:38 följande:
    Är de något liv här i tråden :)?

Rollar för fullt lägger upp resultat efter ett tag :)

• oraklet från delphi

Hur ofta rollar du? Jag rollar mage & bröst & smörjer m biooil efter
Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?