• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • emelielj

Och var har ni köpt era? Jag skulle precis köpa en från nåt av företagen på tradera som säljer billigt men de fraktas från Kina, kan man lita på dom?

• Radioactiive

Ja har köptmina på ebay 60kr free shipping :) jag rollar uppåt neråt å snett från båda sidorna :)

• oraklet från delphi

hur går det tjejer? :)

• oraklet från delphi
    partouze skrev 2013-02-27 19:43:46 följande:
    Kan ni inte dela me er av resultatsbilder :) tror ja lagt upp i denna träd
    senare kanske om jag hittar min mobil sladd :) men jag vill först rolla lite till
  • Radioactiive

Så nu har jag rollat 12 ggr sen lill killen ploppade ut. Känns som de går åt rätt håll. Med tungan rätt i munnen å tålamodet snäppet bättre än farbror melker i saltkråkan så kanske det går Glad

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-02-28 14:37:47 följande:
    Så nu har jag rollat 12 ggr sen lill killen ploppade ut. Känns som de går åt rätt håll. Med tungan rätt i munnen å tålamodet snäppet bättre än farbror melker i saltkråkan så kanske det går

Syns ju klar skillnad hur ofta rollar du?
  • Radioactiive
    oraklet från delphi skrev 2013-02-28 16:12:40 följande:

Syns ju klar skillnad hur ofta rollar du?
    Ett tag var de 2-3 ggr i veckan nu kör jag 1 gg i veckan :)
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive

Ja jag hoppas de ger med sig. Undrar bara om man gör de förgäves kanske de blir likadant när man får nr 2 :(

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?