Hej hej!
Nu har vi beställt babyskyddet! Fick lägga ihop den med vagnbeställningen, så det blev hur smidigt som helst!!
Blev en Akta Graco Autobaby för vår del också, inte mycket att tjafsa om eftersom vi har Volvo och det är ju inte vad som helst som passar i en sån, pga korta bälten fick jag veta...
TeaSpoon: Jaså, baksätet säger du. Och jag som fick höra framsätet av en jobbarkompis som även jobbar som undersköterska på BB, de hade broschyrer om det där sa hon. Och enligt den där NTF-sidan så berodde det visst lite på hur man krockar, men de verkade ha en viss övervikt på framsätet de också... Mest för att instrumentbrädan håller emot bättre vid en krock än vad ett säte gör.
Zazla: Kan meddela att mannen hade hört borrandet igår, undrar just vad jag gjorde eftersom jag inte hörde nåt...
LoBe: Det stämmer att jag står näst på tur efter Zazla, iaf av oss som är aktiva i tråden. Det finns en som heter Dragon som tittar in sporadiskt, som är beräknad till den 8/1 iofs, och så jag den 11/1 då...
Ang. lussefikat, så får jag hoppa det den här gången också (jobbar ju), så nu blev det en plats ledig åt nån annan hos Blixten!
Hoppas dock också på en till fika innan jul, för från och med den 16/12 är jag hemma och laddar inför förlossningen och kan därmed fika närsomhelst!
Annars då? Bläh, tråkmåndag med tråkväder och en väldigt trött Cassiopeja på jobbet, sov dåligt i natt. Fast jag jobbar lite annorlunda denna veckan, från och med imorgon och tills jag är klar med nuvarande projektet så börjar jag klockan 13 och jobbar så länge jag orkar... till åtta eller så skulle jag tro. Jag ringer till norska privatpersoner och de är ju lättare att få tag på sena eftermiddagar och kvällar. Jag erbjöd mig själv, vore skönt att få det klart så snart som möjligt (tänker INTE jobba helgen nämligen) och dessutom har jag varit lite halvrosslig i halsen och det är ju som värst på förmiddagarna. Så får jag sovmorgon också!!