• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • LoBe

Woohohohoooo!!!! (försöker låta som Tigger i Nalle Puh)
    Hejja zazla! Nu kommer hon snart! Håller tummarna för att värkarna ska fortsätta...o du skulle det stanna av så stanna INNE!!! Då kommer hon nog i morgon eller övermorgon ska du se. Nu är det ju iaf på G!!!!!

/LoBe som kommer vara klistrad vid fl o webbisarna

• Blixten

Madde och HEffaklumpens mamma:
    Ni missade tydligen mitt tidigare inlägg där jag undrade om ni också skulle komma? Vi blir rätt många, men vi trycker in er också Jag räknade mer er med.

Zazla:
    Heja!! Det verkar onekligen som om bebbe är på väg ut Nu får du snart krama varenda stolpe på väg till förlossningen Lycka till! Vi håller utkik på webbisarna!

• Maddissen85

Zazla: Hoppas hoppas hoppas du får din lilla flickan snart!!!

Kram Madde

• MammaJ

Ojojoj, vad spännande.... *skuttar upp och ner* Jag ska hålla utkik på webbisarna, Zazla. Jag tror hon är här innan midnatt!!!!

• Cassiopeja

Zazla: Hoppar och studsar upp och ner av spänningen!!! Åhhhh... nu måste jag ju vänta ända tills åtta ikväll innan jag kan få fler nyheter... Lycka till!!! Snart kan du snutta bebis... För JAG tror då inte att värkarna kommer att stanna av nu. Utan att du som Blixten säger kommer att få krama stolpar uppe vid förlossningen!!

• Maddissen85

Blixten: oki, jag visste inte om det fungerade, men jag kommer gärna nästa vecka...
    Roligt.. Nu får jag bara sitta å tänka på vad jag ska ta med mig

• Maddissen85

Förresten, jag pratade nyss med andreas, zazlas man.. Zazla ligger å vilar, men han sa att antagligen är det på g..

ohhh, jag blir helt salig.. Vet inte varför... Lycka till Zazla!

• Cassiopeja

Själv skriver jag förresten vecka 36 idag!

Tur att vi har det mesta fixat iaf... det enda stora som är kvar är väl att montera ihop spjälsäng och skötbord, men det väntar vi medvetet med så inte katterna ska vänja sig vid att sova på de ställena och håra ner dem fullständigt. Kan i vilket fall som helst inte montera upp skötbordet förrän maken lackat klart innerdörrarna, vilket jag hoppas är snart. Är lite trött på att tvingas hålla en dörr stängd hela tiden. Katterna kan ju inte titta ut genom fönstret i lilla rummet på morgnarna då, utan krafsar istället på persiennerna inne hos oss, så någon av oss tvingas dra upp det en liten bit om vi alls ska få sova...

• Maddissen85

Cassiopeja: Sicka gulliga kissekatter.. krafsar på persiennerna.. OM jag vore katt så skulle jag nog klöst på den stängda dörren istället

Tur att inte jag e eran katt

• MammaJ

Cassiopeja; Hur går det att jobba kvällar?? Hur länge jobbar du då?? Hmm... vecka 36, det närmar sig för dig med. Inte långt kvar...

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)