spattanjansson skrev 2011-09-11 10:38:11 följande:
Busungarnas mamma:åh huj jag hade missat bilderna i andra tråden. Så underbart fina!!! Nu längtar jag massor efter mina :) Klokt att hålla nere på besöken. Familjen vill jag inte hålla borta, första barnbarnen för makens föräldrar.....och våra vänner har alla barn så vi räknar med att dom har känslacför när det är fax att komma :)
Visst är de fina
Ja , närmsta familjen vill man ju ska komma.
Men en del släktingar och kompisar får vänta, i alla fall ett par veckor.
Tror inte att någon tar illa upp, utan de förstår säkert

gellabella skrev 2011-09-11 11:20:52 följande:
Ja den där tröttheten... Den längtar jag inte efter! Vad bra att ni sätter stop för besök! Inte alltid lätt, men nödvändigt om man ska orka. Hoppas föräldrarna som kommer sköter sig lite själva också när de besöker er! Ni får sätta dem i lite jobb...

Quizziz skrev 2011-09-11 10:22:25 följande:
Hej hej!
Sorry att jag inte har skrivit något, har inte riktigt tagit mig tiden till att logga in överhuvudtaget, så jag har ganska mycket att läsa igen nu.... lite drygt två veckor o jag vet hur duktiga ni är på att skriva och jag antar att det har hänt ganska mycket.... Har inte läst än som sagt så jag är hitills helt ovetande om vilka som har sina bebisar kvar i magen och vilka som kan ha tittat ut redan!
För oss har allting fungerat hur bra som helst, så det är nästan som att man bara går och väntar på ett bakslag vilken sekund som helst!
Blev igångsatt den 25 aug 11.30 och tv1 är född 21.07 tv2 21.25 allt gick jättebra och dom var större än vad läkarna trodde vilket gjorde att vi bara blev kvar 6 dagar, skulle ha varit mindre (4 dagar), men twinsen gick ner i vikt när jag helammade för att dom orkade inte riktigt äta sig mätta så det blev två dagar extra för att se att dom verkligen gick upp i vikt. Det "ända" som behövdes i övrigt var värmebädd i ett och ett halvt dygn och lite extra koll på gulheten, men det var aldrig nära att dom behövde solas.
Dom små liven äter fortfarande var tredje timme och har börjat äta riktigt bra! Dom har dock varit lite hårda i magen, tror det beror på att vi var tvugna att byta ersättningssort när vi kom hem.
Det var lite uppdatering från mig, nu ska jag försöka läsa ikapp lite innan nästa matning! =)
Förstår att du inte längtar efter den här tröttheten.
Egentligen borde jag inte sitta här nu, för jag var precis på väg att skalla tangentbordet
Det med besöken är också något som Neo rekommenderar.
De rekommenderar även att vi har Måns hemma från förskolan i några veckor, pga alla baciller.
Just att hålla honom hemma känns fruktansvärt eftersom han älskar sin förskola...dessutom har vi inte speciellt mycket tid över för att stimulera honom.
Men vi ska ändå ha honom hemma ett tag, för det vore fruktansvärt om han släpade hem någon smitta...