• Anonym (Anna)

Klär pojken i kläning

Jag har en kompis som klär sin pojke på 3år ofta i kläningar, jag tycker att det är hemskt men vet inte hur jag ska säga det åt henne? förslag?
    Hon är noga om att det inte finns några pojk och flick kläder färger osv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 09:44
    Min kompis blev jätte arg på mig när jag tog en snack med hon igår.
    Vi är nog inte längre vänner och idag har bestämmt mig för att ringa soc och berätta vad hon håller på med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 10:36
    Nu har jag ringt och talat med dom på soc, och dom skulle starta en utredning om detta sa dom.

• Svar på tråden Klär pojken i kläning
  • JuliaåRonjasmammis
    sannapannapådal skrev 2011-04-28 21:52:23 följande:
    Jasså, du påstår att alla som inte tycker som du bor under en sten.
    Fråga 100 personer om de tycker det är snyggt med klänning på en kille eller man.
    Får du mer än 10 jakande svar står jag först i kön att gratulera. Om du inte frågar
    ett gäng transvestiter förstås...
    Om jag undantar mina transvänner då; Jag kan med lätthet hitta tio personer som tycker att det _kan_ vara snyggt med klänning på en kille/man! Liksom jag med lätthet kan hitta tio personer som tycker att det _kan_vara fult med klänning på en tjej/kvinna. Och tvärtom.

En ful, illasittande klänning är liksom inte automatiskt snyggare på mig än på maken bara för att jag har fitta. 
    Don't mess with my integrity!
  • Anonym
    Hypnotica skrev 2011-04-28 21:58:54 följande:
    Stackars din karl som har en fru som är beredd att dumpa honom för ett klädesplaggs skull.
  • Daeminimon
    Faber skrev 2011-04-28 21:49:05 följande:
    Skaffar de lesbiska flickvänner?
    Jag skulle gissa att de "skaffar" flickvänner som är icke inskränkta och som älskar dem för den person de är.

Våra bästa vänner t ex är ett heterosexuellt par, gifta i ett år nu. Ibland känner han dock ett behov att vara "Jessica". Hon är helt ok med det, hjälper honom ofta att hitta kläder, skor, peruker, mm.
  • Butikslager

Hahaha, kvinnor är kvinnor och män är män?
    Är kvinnor födda till att raka benen, sminka sig, fixa hår, gå i klackar och ha klänning. Diska, laga mat, städa, tvätta.
    Män är födda till att tjäna pengar, köra snabbt med bilar, laga saker och inte ha klänning eller rosa på sig. 

Så jäkla löjligt. Varför går inte alla nakna bara? Människor är människor och dom föds nakna!
    LÅT MÄNNISKOR VARA MÄNNISKOR!

(Klart pojken ska få ha på sig klänning OM HAN VILL.)

• Daeminimon
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-04-28 22:01:26 följande:
    En ful, illasittande klänning är liksom inte automatiskt snyggare på mig än på maken bara för att jag har fitta. 
    Skrattande
  • Faber
    Daeminimon skrev 2011-04-28 22:04:34 följande:
    Jag skulle gissa att de "skaffar" flickvänner som är icke inskränkta och som älskar dem för den person de är.

Våra bästa vänner t ex är ett heterosexuellt par, gifta i ett år nu. Ibland känner han dock ett behov att vara "Jessica". Hon är helt ok med det, hjälper honom ofta att hitta kläder, skor, peruker, mm.
    Konstigt jag är heltsäker på att majoriteten måste vara lesbiska.
  • Rikard Ukraina
    Hypnotica skrev 2011-04-28 20:05:01 följande:
    Jag beundrar dig. Det är inte många som kan skriva ett inlägg som börjar med ren smörja och sedan höja sig under inläggets gång och avsluta med en riktig kavalkad i Bullshit 1.0!

Hatten av!
    Ditt inlägg var enbart förolämpande och hade ingenting med ämnet att göra. Det var även över gränsen att ringa mig och hota mig. Lägg av med det innan jag kontaktar polisen.

Rikard
  • Daeminimon
    Faber skrev 2011-04-28 22:07:59 följande:
    Konstigt jag är heltsäker på att majoriteten måste vara lesbiska.
    Mmm, det är du säkert. Gå och försök provocera någon annanstans, funkar inte med mig.
  • Faber
    Daeminimon skrev 2011-04-28 22:09:21 följande:
    Mmm, det är du säkert. Gå och försök provocera någon annanstans, funkar inte med mig.
    Jag kan omöjligen vara lesbisk.
Svar på tråden Klär pojken i kläning