• Anonym (Anna)

Klär pojken i kläning

Jag har en kompis som klär sin pojke på 3år ofta i kläningar, jag tycker att det är hemskt men vet inte hur jag ska säga det åt henne? förslag?
    Hon är noga om att det inte finns några pojk och flick kläder färger osv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 09:44
    Min kompis blev jätte arg på mig när jag tog en snack med hon igår.
    Vi är nog inte längre vänner och idag har bestämmt mig för att ringa soc och berätta vad hon håller på med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 10:36
    Nu har jag ringt och talat med dom på soc, och dom skulle starta en utredning om detta sa dom.

• Svar på tråden Klär pojken i kläning
  • amanda h
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-04-28 22:56:19 följande:
    Glömde ju; biologibetyget skulle nog också behöva en lite boost
    Och för dig finns tyvärr inget jag kan föreslå.. finns tyvärr inga komvux kurser för hur man får bitches att sluta mobba på internet ;)
  • amanda h
    Familj Lo skrev 2011-04-28 23:06:01 följande:
    Ehh, inte kunna uttrycka sin sexualitet?

Vad tror du en transa gör? Hindrar sin sexualitet och personlighet?
    Nej det tror jag inte, transor får väl klä sig så om dom vill?
  • Daeminimon
    amanda h skrev 2011-04-28 23:07:08 följande:
    Och för dig finns tyvärr inget jag kan föreslå.. finns tyvärr inga komvux kurser för hur man får bitches att sluta mobba på internet ;)
    På vilket sätt "mobbar" man och är en "bitch" för att man påpekar rent faktamässiga fel?
  • 3 barns mamma84
    amanda h skrev 2011-04-28 23:07:08 följande:
    HAHA
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • LillTussa
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-28 23:00:28 följande:
    Du skojar väl ?
    Hmm min 2,5 åring GÅr alltid med klänning eller kjol men då är det inte jag som klär utan storesystern men han älskar det så varför skulle jag hindra likom han är ju min lilla gay
    Nämen då! Du vet väl att snoppen skrumpnar och trillar av om de gud nåde skulle ha rosa, nagellack, klänning, älv-vingar eller nåt annat som kan associeras till nåt kvinnligt? 
  • Joual
    amanda h skrev 2011-04-28 22:48:02 följande:
    SKOJAR DU MED MIG??? Det ligger i naturen, kvinnor är kvinnor och har sen urminnes tider uttryckt sin stil kvinnligt för att männen ska attraheras av dom och tvärtom. Menar du att det inte är bra att det finns manligt och kvinnligt? Ska vi ta bort det där och låta alla gå omkring i vita tunikor och inte kunna uttrycka sin sexualitet? Det hade varit onaturligt och omänskligt!!!
    Menar du att om alla gick omkring i vita tunikor så skulle det inte finnas något sätt att uttrycka sin sexualitet? 

Hmm... tja, nåt var det som fick romarriket att gå under, men jag tvivlar faktiskt på att det var klädseln och därtill medföljande komplikationer. 
  • Anonym (öh)
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-28 23:00:28 följande:
    Du skojar väl ?
    Hmm min 2,5 åring GÅr alltid med klänning eller kjol men då är det inte jag som klär utan storesystern men han älskar det så varför skulle jag hindra likom han är ju min lilla gay
    sjukt
  • amanda h
    Daeminimon skrev 2011-04-28 23:09:10 följande:
    På vilket sätt "mobbar" man och är en "bitch" för att man påpekar rent faktamässiga fel?
    Hon påpekade att jag skulle plugga på komvux - therefore - shes a biatch
  • 3 barns mamma84
    LillTussa skrev 2011-04-28 23:10:08 följande:
    Nämen då! Du vet väl att snoppen skrumpnar och trillar av om de gud nåde skulle ha rosa, nagellack, klänning, älv-vingar eller nåt annat som kan associeras till nåt kvinnligt? 
    Hahaha jora men jesus hade ju klänning
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • Rosa socka

Men vad är det som är så hemskt med klänning på pojkar?
    Är det lika hemskt med byxor på flickor?

Sluta vara så jävla trångsynta.
    Okej att vissa inte gillar det och vill ha blått på pojkar och rosa på flickor men ni ska fan inte lära era barn att reta mina barn för att de får kläder i alla färger, vill min son ha klänning så kommer han att få ha det och ni tröga vuxna ska inte yppa ett ord om det.

❤ Oliver april -09 , Lova december -10 ❤
Svar på tråden Klär pojken i kläning