• Anonym (Anna)

Klär pojken i kläning

Jag har en kompis som klär sin pojke på 3år ofta i kläningar, jag tycker att det är hemskt men vet inte hur jag ska säga det åt henne? förslag?
    Hon är noga om att det inte finns några pojk och flick kläder färger osv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 09:44
    Min kompis blev jätte arg på mig när jag tog en snack med hon igår.
    Vi är nog inte längre vänner och idag har bestämmt mig för att ringa soc och berätta vad hon håller på med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 10:36
    Nu har jag ringt och talat med dom på soc, och dom skulle starta en utredning om detta sa dom.

• Svar på tråden Klär pojken i kläning
  • Anonym

men låt henne  vara..... 

• JuliaåRonjasmammis

Jaha? Varför ska du säga nåt? Det är väl inte din sak hur hon klär sina barn. Antagligen klär sig barnet själv, och bestämmer själv också, eftersom han är tre år.

Att _du_ tycker det är hemskt har ju inte med saken att göra. 

Don't mess with my integrity!
  • Anonym (Anna)

men det är ju vidrigt och synd om hennes lilla pojke*?*

• Raskask

Vadan detta behov att tala om att du tycker hennes klädsmak är hemsk? Som att ha ett behov av att tala om att kompisens rumpa är fläskig. Bättre att ägna sitt liv åt något annat.

• Stormflicka

Varför skulle det vara hemskt? Hon får väl göra vad hon vill. Det verkar ju som att du också väljer vad dina barn ska ha på sig, din TS att döma.

• Anonym

ja synd om honom som har folk som dig omrking som tycker en masa, men annars nej inte synd om honom.. tror inte så många bryr sig faktiskt.. välkommen till 2000-talet...

• Anonym (Anna)

men han vill ju ha häftiga pojk kläder men hans mamma vill att han ska ha rosa glitter klänningar ist

• 071001

Det är det nya ts, alla kan ha alla sorters kläder och färger. Inget att haka upp sig på även om jag förstår dig då jag själv är lite bakåtsträvare när det kommer till det där.

• Meeee
    Anonym (Anna) skrev 2011-04-28 11:36:22 följande:
    Vidrigt?! Hur kan ett klädesplagg som sitter på ett barn, bli vidrigt??? 

Oooerhört viktigt att veta vad man ska skriva här ....
  • JuliaåRonjasmammis
    Anonym (Anna) skrev 2011-04-28 11:36:22 följande:
    Nej, det är antagligen inte alls synd om hennes "lilla pojke", inte pga att han har klänning iaf. Att det är "vidrigt"  är bara din åsikt, ingen sanning.

MYOB! 
    Don't mess with my integrity!
Svar på tråden Klär pojken i kläning