Januaribebis 2012
Jag har packat neutralt, har två flickor redan och tror att även detta är en flicka men jag är inte så glad för rosa och "flickiga" kläder...
Jag har packat neutralt, har två flickor redan och tror att även detta är en flicka men jag är inte så glad för rosa och "flickiga" kläder...
Grattis till bebisarna
Jag är så dålig på att skriva här men jag är inne och läser varje dag och har gjort sen tråden startade
Grattis ames!!
Har haft massa förvärkar och "mensvärk" i ca 1 vecka nu och jag känner mig helt ny på detta fast än det är 3e barnet
Dem andra två förlossningarna har startat med slemmisen och sen värkar och dagen efter fick jag bebis
Jag har inte sett röken av slemmisen ännu och jag har ju inte bf förrän på lördag men förstår inte varför jag har massa förvärkar denna gången....
gick över 11 dagar med första och 7 med andra så jag får se hur länge jag får vänta denna gången.
Spännande Leia
. Håller tummarna att dem fortsätter.
Grattis till alla som fått
Jag har bf imorgon men känner ingenting....
Jag vill också snusa bebis....
Var hos bm idag, bebisen var fixerad förra veckan men idag helt rörlig
sf-mått 39
hb 106
hjärtljud 146
blodtryck 105/55
bf imorgon.
Fick ny tid till bm på fredag nästa vecka och hon trodde tyvärr att vi skulle ses då
Jag har också jätteoregelbundna värkar, vissa gör ganska ont o vissa känns nästan inte alls, mellan 10-30min mellan.... Min sambo jobbar natt så jag kniper lite till