-
Nä men då antar jag att din son var helt frisk? Min dotter hade problem med förstoppning och magont och då gick den inte att förlängaMoniqe1979 skrev 2011-07-02 11:29:06 följande:den jag hade på trygg hansa med samuel gällde oxå till 6 månader och var inga problem att förlänga den så den automatiskt gick över och blev en "trygga barn" försäkring efter 6 mpnader.
-
Har haft en hemsk dag på jobbet idag och har ont i hela kroppen..... magen är gigantisk just nu, jag hoppas den stannar av lite snart, har precis lagt in en magbild från v. 14+4. Är i v.15+0 idag
Jag har fått tid till RUL redan 3augusti är inte de lite tidigt? kommer vara i v.16+5 då.
hoppas ni andra har de bra, jag är lite dålig på att skriva i gruppen men jag läser varje dag iaf
-
jag mår också illa av grillukt... kan knappt äta grillat heller
rul nästa vecka!! jag längtar
-
Vårt flicknamn är Vera och något pojknamn har vi inte ännu..... har två flickor sen innan och de känns som de blir en flicka till men man vet ju aldrig
Ska på rul på onsdag men vi ska inte ta reda på kön.... -
På onsdag är de dags för rul
jag tycker de är för tidigt för jag kommer bara vara i v. 16+5 då. dem andra gångerna har jag varit i v.19 när jag gjort de... -
Grattis!!Niins skrev 2011-08-01 15:22:30 följande:Vi är i chock!!! Vi ska ha tvillingar!! Antagligen enäggs!!! Ska tillbaka om en vecka och kolla igen!! Men allt såg bra ut!! -
Rul imorgon!!!
-
Rul om en timme nu
spännande! -
Vårt Rul gick jättebra
de var en livlig krabat där inne och vi fick en jättefin bild 

-
Blev framflyttad 1 dag så nytt bf är 14januari