Januaribebis 2012
jag mår riktigt illa på dagarna nu, går runt med bokstavskex i fickorna och småäter för att dämpa illamåendet
jag mår riktigt illa på dagarna nu, går runt med bokstavskex i fickorna och småäter för att dämpa illamåendet
är i vecka 7+0 idag och har mått fruktansvärt illa sensate två veckorna, jag kräker dagligen och har svårt att äta och dricka...... fick Lergigan comp utskrivet av min läkare i måndags och de hjälpte i ungefär 2-3dagar men nu mår jag lika illa fastän jag tar dem. Ska på ultraljud på måndag iaf och se så allt är ok
Beklagar emmiz01
Min molvärk försvann nog i v.6 och nu i v.8 är brösten inte särskilt ömma längre heller men illamåendet sitter i som bara den, jag vaknar till och med på nätterna och måste gå upp och spy, detta är helt sjukt
Men jag fick iaf se det lilla hjärtat slå på vul idag
Har inte skrivit på ett tag här, har mått fruktansvärt illa men nu börjar de lugna ner sig,,,,
går in i v.13 (12+0) idag och ska till BM för första gången idag
Jag har verkligen försökt att hålla min graviditet hemlig men de har inte gått alls, min mage är gigantisk,
den är så stor så folk vågar fråga om jag är gravid, både grannar och förskepersonal mfl har frågat..... och jag kan ju inte ljuga och säga nä... Jag har haft helt platt mage innan graviditeten men nu är ju detta 3e gången så de är väl vanligt att man blir stor tidigt. Hoppas de är bra med alla
Var på inskrivning idag och de gick jättebra
Fick lyssna på hjärtljuden och de lät bra så nu kan jag vara lugn ett tag
Jag är i v 13 (12+0) idag. Trodde inte jag skulle få lyssna på hjärtat idag så det blev en glad överaskning!
Angående försäkring så tänk på att teckna ny försäkring när barnet är fött!
Jag tog en som gällde till barnet var 6månader och skulle sen teckna ny men eftersom min dotter hade haft lite problem med magen så var där inget försäkringsbolag som ville ge henne en ny försäkring.
Så för er egen och barnets skull så är de bäst att teckna en ny direkt så inga "problem" hinner uppstå.