Inlägg från: chicopico |Visa alla inlägg
  • chicopico

Januaribebis 2012

Grattis Zaarah!

Var hos bm igår:  (v.36)
    hjärtljud  143
    Blodtryck  85/50
    Hb  110
    Vikt   +16kg
    Sf  35

• chicopico

Förbereder för natten, kissat två gånger, tagit mina järntabletter + 1 novalucol, 1 Alvedon och ett glas proviva kanske man får sova lite inatt?!

• chicopico

Har inte lyckats somna ännu hoppas de går bättre för dig shadowstorm och självklart för er andra också.

• chicopico

Jag är inställd på att gå över för de har jag gjort med dem andra två.
    Just nu passar jag på att njuta av tiden på kvällen när barnen lagt sig, äta varm mat , duscha när jag känner för det , umgås ordentligt och hitta på saker med barnen . Sover jättedåligt på nätterna nu men de lär ju inte bli bättre när bebis kommer.... Båda mina barn har haft kolik så de kommer säkert denna också ha.... Självklart längtar jag efter min bebis men jag vet ju att den kommer snart så jag passar på att njuta av sista tiden nu har Bf 14 januari.

• chicopico

Jag gick över 11 dagar med ettan och 7 dagar med tvåan, ska bli kul och se när denna tittar ut

• chicopico

Jag fick ett tips att sno med några av de sexiga nättrosorna från förlossningen.
    Om man klipper sönder grenen på dem så blir dem jättebra tubtoppar i början när brösten är extra svullna  

• chicopico

med första gick jag upp från 50kg till 75kg alltså 25kg!! Men jag lyckades gå ner igen och med nästa gick jag upp 17kg sen ner igen och nu har jag gått upp 16kg...... lite har jag fått kämpa, speciellt dem sista kilona men de går

• chicopico

Jag vill också känna något.... Men jag gick över med dem andra två och har 2 veckor kvar till Bf med denna.

• chicopico

Oj vad spännande med alla som har värkar jag tänkte käka en stor fet pizza ikväll med massa vitlök det gjorde jag kvällen innan min andra förlossning satte igång, inte för att jag tror de va pizzan som gjorde det men jag är sjukt sugen på pizza Idag så de skadar ju inte

Svar på tråden Januaribebis 2012