• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Syoss
    partouze skrev 2011-12-31 13:21:50 följande:
    Gott nytt år.

Någon som börjat me hallonbladste eller skall det :)?
    Är på min första kopp det smakar pyton!

Jag har druckit det drygt en vecka.. Det var någon som jämförde smaken med hö, och det kan jag hålla med om :P Hoppas det gör någon verkan i slutändan :)

Gott nytt år! 
  • Frökenolson
    Jamirl skrev 2011-12-31 14:21:19 följande:
    Slemproppen har börjat lossna nu, blodiga flytningar. Men ska knipa ett tag till tror jag

Gott nytt år på er!

spännande...
  • partouze
    Syoss skrev 2011-12-31 14:33:02 följande:
    Jag har druckit det drygt en vecka.. Det var någon som jämförde smaken med hö, och det kan jag hålla med om :P Hoppas det gör någon verkan i slutändan :)

Gott nytt år! 
    Precis det smakar hö. Men även en liten touch av menthol. RYSERRR
    BF 12/1-2012 <3
  • riparbella

Hej på er allihopa!
    Läser här  om mensvärk, molvärk, förvärkar, värkar, sammandragningar, vattenavgångar och slemproppar som släpper. Nu undrar jag är det bara JAG som inte känner någonting överhuvudtaget? Jag känner mig som vanligt, ja borsett från att det är tungt, halsbränna, ont lite här och där i kroppen och förfärligt tung. MEN jag känner absolut inget som tyder på att en förlossning skulle vara nära. Någon mer?
    Jag har bf 16 jan.

• Kissekatten
    riparbella skrev 2011-12-31 15:00:48 följande:
    Hej på er allihopa!

Läser här  om mensvärk, molvärk, förvärkar, värkar, sammandragningar, vattenavgångar och slemproppar som släpper. Nu undrar jag är det bara JAG som inte känner någonting överhuvudtaget? Jag känner mig som vanligt, ja borsett från att det är tungt, halsbränna, ont lite här och där i kroppen och förfärligt tung. MEN jag känner absolut inget som tyder på att en förlossning skulle vara nära. Någon mer?

Jag har bf 16 jan.

Samma här. Men jag hade bf 27 dec, så jag hoppas det börjar snart.
    Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2011-12-27
  • ccecy

Jag känner heller inget, vet dock att ja har massa sammandragningar men känner inte av dem! men ja hoppas något sätter igång snart! 

Vi ska äta Grillad entrecote med kryddsmör och ugnsbakad potatis och till efterrätt blir de vitchockladspanacotta :) får se om ja får något fnatt o kommer på förrätt också! :) firar hemma med mina föräldrar! :)

• marickan

Jag känner heller inget förutom sammandragningar med molvärk i svanken kvällarna igenom, men så har jag haft senaste veckorna. Jag har BF 18 jan enligt UL och 13 jan enligt senaste mens. Min dotter kom på BF och även med henne blev jag framflyttad fem dagar vid UL. Nu börjar jag undra om denna bebis inte tänker komma förrän i februari, min mage har inte ens börjat sjunka. Jag ligger i soffan om kvällarna och kippar efter andan då bebis gör att jag har svårt att dra djupa andetag.

• mabuse

Var glada att ni inte känner något... Har en jobbig nyårsafton, sitter och mår kräkilla och har kraftig mensvärk, har haft det hela dagen och bara väntar på att få gå och lägga mig Rynkar på näsan Försöker pigga upp mig med att tänka att det i alla fall är den bästa mensvärk jag haft för det kommer en bebis av den rätt snart, men allt blir så dystert och tröstlöst när man har konstant ont...