• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Cia80
    ccecy skrev 2011-12-31 11:20:31 följande:
    Nu är klockan 12:20 här :) så om ungefär 12timmar är bebis välkommen :D men blir väl först i slutet på månaden i vilket fall som helst!

Känner precis samma sak
  • curiosa
    ccecy skrev 2011-12-31 11:20:31 följande:
    Nu är klockan 12:20 här :) så om ungefär 12timmar är bebis välkommen :D men blir väl först i slutet på månaden i vilket fall som helst!
    Så känns det här med.
    Man håller tummarna att klara sig över 12 slaget och sen kommer man ju få vänta hur länge som helst.
    Bf 11 så egentligen inte många dagar kvar....
  • ccecy
    curiosa skrev 2011-12-31 11:30:40 följande:
    Så känns det här med.
    Man håller tummarna att klara sig över 12 slaget och sen kommer man ju få vänta hur länge som helst.
    Bf 11 så egentligen inte många dagar kvar....
    jag har 17dagar kvar! :) så de är ju inte heller många, men känns som att tiden kommer gå snabbt i vilket fall som helst, mest för ja inte alls känner mig beredd på en förlossning :p känns så avlägset, förstår inte riktigt att ja kommer vara en mamma inom max ca 30 dagar!  

Cia80  - Tur så är ja förstföderska dom säger ju att förlossningen tar länge då ;) så får ju hoppas den drar ut lite på tiden ifall den skulle ha lust o sätta igång idag, men de känns nog inte som att den skulle göra det! :D

Vi får se om de kommer någon bebis i tråden idag ännu!
  • Cia80
    ccecy skrev 2011-12-31 11:39:12 följande:
    jag har 17dagar kvar! :) så de är ju inte heller många, men känns som att tiden kommer gå snabbt i vilket fall som helst, mest för ja inte alls känner mig beredd på en förlossning :p känns så avlägset, förstår inte riktigt att ja kommer vara en mamma inom max ca 30 dagar!  

Cia80  - Tur så är ja förstföderska dom säger ju att förlossningen tar länge då ;) så får ju hoppas den drar ut lite på tiden ifall den skulle ha lust o sätta igång idag, men de känns nog inte som att den skulle göra det! :D

Vi får se om de kommer någon bebis i tråden idag ännu!

Jag har slutat räkna ner till bf, istället har jag nedräkning till dess att bebis senast borde vara ute. Så inom 25 dagar är jag 2-barnsmamma, om nu allt går som det ska.
  • mlish

Hoppas dagen går fort! ;) Även om vi har gäster sen idag så ska jag ta det så lugnt som jag bara kan! Bf på onsdag, mitt 2:à barn.

Kniiiip! ;)

• Skåne85

c3c när jag fick min första son kom han 3 dagar för tidigt och på 3 timmar... Så att man är förstföderska behöver inte betyda att det tar längre tid (som de flesta fl säger till en) jag blev inte tagen på allvar när min fl satte igång då de sa till mig att 'du är förstföderska så det ska ta lång tid'

• ccecy
    Cia80 skrev 2011-12-31 11:43:17 följande:
    Jag har slutat räkna ner till bf, istället har jag nedräkning till dess att bebis senast borde vara ute. Så inom 25 dagar är jag 2-barnsmamma, om nu allt går som det ska.
    jag hade 26.1 först som bfdatum sedan blev ja flyttad till 17 :) så kan ju med otur dröja in i februari :) så ja håller nog inte så mycke på nerräkningen, men ja och min mamma har beslutat att den 23.1 kommer hon komma, och 26 då mamma har besök till sjukhuset, så kan ja åka hem :) har 100km till bb, så rätt lång resväg! :p
  • ccecy
    Skåne85 skrev 2011-12-31 11:48:08 följande:
    c3c när jag fick min första son kom han 3 dagar för tidigt och på 3 timmar... Så att man är förstföderska behöver inte betyda att det tar längre tid (som de flesta fl säger till en) jag blev inte tagen på allvar när min fl satte igång då de sa till mig att 'du är förstföderska så det ska ta lång tid'
    De är ju så :p jag känner på min att min kommer gå väldigt fort, vet inte varför. men de kan lika väl dra ut på tiden! men här ska man åka så fort man har runt 8min mellan värkarna pga avståndet till bb! så ja hoppas värkarna känns i tid o att man vet att de satt igång! :)
  • Wicky81

Håll era bäbisar kvar en stund till nu ni som är nära BF osv....Inte långt kvar :D

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!!!!!!!

HjärtaSkål