• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Tess1986

Ja här är jag. Och har bf 1 januari. Mitt andra barn blr det och har precis plussat (igår) Fick ett mf förra månaden så blev snabbt gravid igen men vågar inte riktigt hoppas för mkt när man har ett mf i bagaget men självklart är jag superglad nu ! När har du bf?

• C R

Jag plussade igår. BF 5 januari. ANdra barnet, första försöket. Vågar knappt tro att  det är sant. Nu är det bara att hålla tummarna.

• Helhjärtat

Plussade mycket svagt idag på BIM+3 , har haft mina aningar länge (redan en vecka efter ÄL). BF 1/1.
    Har ett MF i bagaget så kommer inte riktigt kunna slappna av, men det är ju inget jag kan styra över ändå. Så jag hoppas att pyret stannar. Första barnet ska jag tillägga.

• ninapolkadots

Hej, jag hoppar in här med. Har oxå BF 1 jan :). Går allt väl den här gången blir det första barnet.

MA 11+5, 2010.12.25
  • Helhjärtat

Oj redan 3 stycken som har bf 1/1 Glad

• LillaEko

Jag tror jag har bf runt 3 jan.
    Men tyvärr både ett mf och ett ma i bagaget så väldigt kluven.
    Men håller alla tummar och tår för "tredje gången gillt".
    Vårt första barn 

• BabyQ

Här är en till den 1 januari, eller den 31 dec, har fått olika besked enligt två olika verktyg. Jag hoppas dock på januari. Det känns bättre att föda tidigt på året än sent.
    Plussade i måndags och det är första barnet.

• EttLitetPyre

Hoppar in här jag också :) väntar första barnet med hjälp av IVF. Förra IVF-försöket slutade i ett mf så oron finns också här. BF 2:a januari :)

• Tess1986

Roligt med nyårs bebisar ;) nu hoppas vi för oss alla att bebisen vill stanna kvar i magen också.

• C R

Vad kul att vdet är så många. Jag har gjort ett CB-test idag o det var också plus. Vågar inte tro att det är sant!!

Svar på tråden Januaribebis 2012