Inlägg från: Carolaj83 |Visa alla inlägg
  • Carolaj83

Januaribebis 2012

LillaEko-min man unnar sig ett glas wiskey, öl eller grogg varje kväll nu under semestern men inget som stör mig
  • Carolaj83

imorgon kl 10 rul, så nervös, tur att de e på morgonen o barnen får vara på förskolan trotts att vi har semester, tur hade inte velat åka dit utan min man

• Carolaj83

min dotter 2,5 år har bestämt namn på bebisen: stina eller kaj!!!!   hmmm får nog övertala henne om andra namn

• Carolaj83
    varit på rul, ska dit igen om 2 veckor för att då träffa en läkare som ska kolla moderkakan eftersom den antagligen ligger "fel"....ska även kolla noggranare på bebisen eftersom det var lite för tidigt att se allt hon ville se idag, men av det hon såg o mätte så såg allt bra ut   framflyttad endast 1 dag från min egen uträkning...bf 16 jan ska ju även träffa en läkare på måndag pga tidigare havandeskapsförgiftning+att ja nu fått problem med sköldkörteln, hmmm känns som de börjar bli mycket nu!!!!   
  • Carolaj83

jag har inte känt av min bebis så mycket o de beror på att moderkakan ligger konstigt, ska kolla igen om 2 veckor, men igår var jag o en tjejkompis på bio o under reklamen när ljudet är högre var de full fart i magen

• Carolaj83

pratar inte med magen....men bebisen hör ju konstant våra röster iallafall eftersom vi pratar med varandra allihop jämt, jag o dottern sjunger väldigt mycket

• Carolaj83

min son skar upp en flisa på tån idag och jag tog upp honom o började tvätta o greja tills jag känner att ja håller på att svimma, vet ine om de var synen eller lukten av blod. men uch tur att ja inte var ensam med honom, kände sig som världens sämsta mamma

• Carolaj83

Moniqe1979-samma som för mig då med moderkakan, men ska tebax redan nästa vecka

tänker aldrig mer föda utan eda, sist hann ja bara med lustgas o aldrig igen, hihi

minneli-men fy, håller trotts allt tummarna för er

Svar på tråden Januaribebis 2012