• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Prinzessan
    shadowstorm skrev 2012-01-12 10:00:09 följande:
    Ooj oj här händer det grejer!! MEN INTE HÄR!

2 nätter som jag fått sova nu, jag undra om hon har tänkt och stanna förevigt....inga förvärkar på 2 dagar ;P
    Mmm känner igen känslan. I går fick jag inga sammandragningar nästan... kändes som att bäbisen kommer vilja stanna tills de tvingar ut den ;)
  • Endo86

Den 4 januari kom min lille son :) han vägde 3385g och var 48 cm lång.. han kom i vecka 38+6 :)

• roxylady
    Loppan81 skrev 2012-01-12 14:17:18 följande:
    Jaa du, på ett sätt var det skönt att slippa vara inne för länge på sjukhuset. Jag klarade ju av att hantera smärtan, men hade det varat under längre tid så hade jag nog velat ha någon form av bedövning! 
    Denna gången var det nog rätt. Men gångerna innan så har jag varit där längre, men då har vi åkt när jag har tyckt att jag har gjort nog hemma och velat ha smärtlindring:)

Svår fråga det där, man får nog känna från gång till gång och person till person! Ni har ju så nära så det är ju bara att åka dit när du tycker att det känns lagom!
    Lycka till!

Okej får känna efter helt enkelt. Kan tänka mig att det är supersvårt att veta hur ont man kan ha innan man åker in hehe. Ska bli spännande att se vad man tror i alla fall! Vore ju det absolut skönaste att slippa ligga där allt för länge i alla fall. 

Absolut!
  • roxylady

Grattis cia80 och Endo86!!!!

Haankyy: Känner så jag med! Att jag kommer vara här sist *fniss*

• minjalin

Sonens sista dag på dagis denna veckan. Och självklart spyr ett barn rätt över matbordetw och jag har bf idag. Vilken tajming

• roxylady
    minjalin skrev 2012-01-12 15:47:17 följande:
    Sonens sista dag på dagis denna veckan. Och självklart spyr ett barn rätt över matbordetw och jag har bf idag. Vilken tajming
    Men fy vad jobbigt Hoppas att ingen av er blir smittade nu!!
  • shadowstorm

Ojoj vad det händer saker :) Grattis till er som fått era små. Klarar snart inte logga in på Fl längre ;) Blir ju så aaavis

• Sapato

Okej, kom igen nu kroppen. Var öppen 3cm vid 11.. Är hemma nu med värkar på 5-6 min. Förlossningen vill hålla mig hemma ett tag till så promenerar runt här