• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bumbi 84
    Carolaj83 skrev 2012-01-12 19:50:34 följande:
    bumbi 84-hur länge har du gått över med dina andra?
    bf+4, bf+4 bf+8  så det har ju blivit längre med...
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • misssally

Jaha, då har proppen släppt här med... Inte för att det betyder så mycket, men direkt så börjar man ju känna efter mer.... Det gick riktigt fort att packa bb-väskan nu, jag har dragit ut på det lite eftersom jag knappt haft så mycket som en förvärk ;) lycka till alla som det verkligen börjar dra ihop sig för!!! Snart är alla bebisar här!! :)

• bumbi 84
    misssally skrev 2012-01-12 20:18:10 följande:
    Jaha, då har proppen släppt här med... Inte för att det betyder så mycket, men direkt så börjar man ju känna efter mer.... Det gick riktigt fort att packa bb-väskan nu, jag har dragit ut på det lite eftersom jag knappt haft så mycket som en förvärk ;) lycka till alla som det verkligen börjar dra ihop sig för!!! Snart är alla bebisar här!! :)
    härligt med lite tecken på att det händer nått.
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • misssally

Ja äntligen... Eller, jag har ju inte bf förrän 21:a enligt ul, men jag har alltid sagt 14;e om man räknar på senaste mens och när det kan ha blivit till så att säga. Min bm håller med mig och tror också mer på 14:e än 21:a, men det kan ju fortfarande ta tid än. :)

• Sapato

Nu ligger jag på SÖS.
    Dom ringde mig och ville att jag skulle komma in, blev chockad faktiskt.

• Ms J

Grattis alla som har fått(tycker man börjar alla inlägg så ny för tiden, hihi) och lycka till alla som är på G!

Här är det 14 dagar kvar och inga känningar! Sambon försöker förklara för mig att bebisen kommer när den kommer. Tycker att lite kan jag väl få bestämma? Det är väl inte för mycket begärt, eller? Hihi

• Marsätt

Min propp har börjat släppa också. Både igår och idag.. Så nu känns det som om det närmar sig i alla fall

• missable

Men gud vad det händer grejjer!!

Grattis till er som fått och jag hoppas att du Haggski är snabbt på bättringsvägen!!

Lycka till ni andra!

• Sapato

Celma snow: Spännande, får vi se vem som får först. Kanske möts här i korridorerna..
    Står och hoppar i rummet just nu.. Haha. Fyfan vad värkarna gör ont