Inlägg från: Jessica82 |Visa alla inlägg
  • Jessica82

Januaribebis 2012

v.10+0 idag och jag mår riktigt illa för första gången och trött är jag.. nyss vaknar efter en 2 tim lång middagslur men hade lätt kunnat somna om igen på direkten..är arg som ett bi oxå men vet inte riktigt varför

jaja så är det idag, bättre lycka med humöret i morgon

• Jessica82

uscha vad jag känner mig inte gravid trots vul förra veckan tycker inte jag har några symtom alls förutom att jag måste äta frukost (vilket jag inte gör vanligtvis).

magen känns som vanligt får fortfarande på mig mina vanliga jeans utan problem trots v9+5 idag... vad göra kan ju inte springa på vul varje vecka för oro

• Jessica82

har inte drömt bebisdrömmar men mardrömmar dock...

usch och fy, inatt drömde jag att jag vaknade och kudden kryllade av löss, panik undersökte ungarna men dom hade inget det var bara jag än så länge.

hemsk dröm, måste varit för det var så varmt och jag var svettig i hårbottnen

• Jessica82

väntar 3 barnet.. och väntar barn inte missfall :)

försöker intala mig själv det iallafall men med flera ma i bagaget är det lite svårt att låta bli att oroa sig

det var faktiskt lättast med första barnet för då hade man inget bagage och hade nog inte en tanke på att det kunde gå fel (vilket det inte heller gjorde just den gången :)

barnen är födda 05 och 09 och hoppas på en 11 med då :)

• Jessica82
    Jessica82 skrev 2011-06-09 16:04:15 följande:

barnen är födda 05 och 09 och hoppas på en 11 med då :)

menar 12 såklart
  • Jessica82

kikat in lite på mabilderna....det var inte alls bra för min oro.. 2 veckor sen från mitt vul och magen växer inte... syns inenting ochh fortfarande sitter jeansen som dom ska även på kvällen... gaaah blir galen. vågen går inte upp. brösten är inte det minsta ömma.. borde synas lite ju då jag är i v 10+1

• Jessica82
    Butikslager skrev 2011-06-10 12:35:16 följande:
    När jag väntade sonen fick jag inte tillstymmelse till mage förrän vecka 20 typ. Då först började den växa.
    Innan det var jag bara lite svullen. Det är ju jätteolika och livmodern kommer faktiskt inte upp över blygdbenet förrän kring vecka 12-13. Innan det är det ju bara svullna tarmar och sånt som placerar om sig.

Såhär växer livmodern på ett ungefär. :)
    även med 3dje barnet ?
  • Jessica82

tvingade igår upp mannen på vinden för att leta fram mitt angelsound... hittade ett hjärt ljud rätt snabbt och blev lugn. tvingade sedan honom att klättra upp med det igen så jag inte missbrukar användningen av den :-/.

var så skönt att kunna lugna nerverna fast igentligen trodde jag inte jag skulle höra nånting riktigt än.

angelsoundet är guld värt men vill använda den ytterst sällan ändå då det inte verkar finnas några undersökningar som visar om/att det påverkar bebis i magen.

för övrigt var jag tvungen att ändra min tid till inskrivningen idag då lillkillen är hemma med feber. mannen hade redan hunnit åka till jobbet 30 mil bort när det upptäcktes så det blev vab för mig idag då, ny tid nästa torsdag

• Jessica82

ang babyskydd.. babyproffsen har att hyra ut och när dom sedan kommer tillbaka går dom igenom en ny säkerhetskontroll innan dom hyrs ut igen.

vi fick betala 700kr för våran som var uthyrd av en innan oss, hade vi lämnat tillbaka den hade vi fått tillbaka del av summan beroende på hur länge vi haft stolen men ville man fick man behålla skyddet.

vilket vi gjorde. litar på att köpa "begangnat" nr det är babyproffsen det handlar om. annars hade vi köpt ny

Svar på tråden Januaribebis 2012