Pamper skrev 2011-08-29 22:21:57 följande:
Hej hej
jag har oxå handlat.... jag som hade tänkt vänta men men
hittade mitt önske skötbord på blocket för 800kr ett äldre som utgått från ikea antikbetsat Leksvik
som man kan enbart ha som byrå m hylla sen
spjälsäng med sänkbar långsida 300kr kaxholmen nina tänker dock köpa ny madrass ohygieniskt med beg.
o så hittade jag min dröm vagn på blocket för 800kr en dansk vagn Basson Grande i normal höjd så man slipper bocka sig ner som på nyare vagnar separat sitt o liggdel
kläder har ja inte köpt egentligen men beställde från esprit/ ellos i helgen då de hade rea köpte saker för närmare 700 men betalade bara 300 =)
har oxå undrat över overall? vilken storlek borde man ta i 62-68? hade bara tänkt köpa 1 babyoverall...
vilket material?
sen ska ja ringa BM imorgon... någon annan mer som läcker mjölk??
gör det mest ur ett bröst e i v19 o har gjort det i någon vecka nu...
problemet är en hård knut stor som en lime i övre delen av brösten o bara det bröstet o i det området
känns varmt o febrigt?? droppade ut några droppar i handfatet o det e nästa gul/grön färg
kan det var en inflammation i någon körtel?? för mjölkstockning är väl inte möjlig??
mår bra för övrigt.
RUL på torsdag!!! längtar!! o jag fick visst kissa innan, det e något gammalt de sagt förr ( har läst det innan i denna lr i någon annan tråd..)
62 har mina drunknat i i början.