ccecy skrev 2011-08-23 17:21:09 följande:
Hade sista mensen 21april eller om de va 22. Var på fyllan, och föll för en kille ja 23april, bara ett onenight stand. har blivit lite så emellan åt då jag inte haft ett för hållande. sen träffa jag han jag trodde ja va säker på att va barnets far tills idag på RUL, o de va runt samma tid. Men enligt rull skulle ja blivit gravid runt 27-28. men var med han jag trodde/tror är barnets far 30onde april, tror jag de va. Jag vet låter inte som ett normalt beteende att ligga runt, vilket jag vanligt vis inte gör men visst det händer, och jo jag brukar skydda mig vanligt vis, men va helt enkelt för full. Hade räknat ut att jag skulle blivit gravid runt 6maj. Och i vilket fall som helst vet jag om att jag blir ensamstånede, de som sårar mig mest med dethär är att endera lurar ja han kille som jag tror att är barnets far, berättade även tidigare för honom att det fanns risken. Och grejen är alltid att jag varit emot abort, därför behöll jag, så vill inte behöva förklara eller försvara mig över såna frågor. Men är bara så förvirrad. Tänker dock inte lura någon av killarna utan har diskuterat med killen jag hade onenightstand med också. Blev väligt rörigt det här nu.
hejsan! Jag vet exakt när jag hade äl och för mig skulle det vara omöjligt med ett bf innan 17 januari men ändå fick dom det till 12 januari på Rul. då jag förklarade det för henne sa hon att dom har en viss marginal som det kan diffa på vid mätningarna. så jag tror inte du behöver oroa dig!