-
-
-
-
håller med er andra, mitt humör blir bara värre av allt ringande o folks jävla komentarer om vilken JÄTTE bebis ja kommer få....tror dom inte att vi inget hellre vill ha våra bebisar nu, men går ju inte fortare av allt jävla tjat*suck*
en av mina vänner sa att min man MÅSTE lova att ringa henne när det är på G....blev så chokad, tänker fan inte sitta o ringa runt till folk innan jag åker in, dom får väl veta när allt e klart, vill inte ha den stressen att alla ska veta när jag ligger o föder!!!!!
-
ja ni, fördriva tiden är sjukt svårt här, har så galet ont av foglossningar, annars hade jag nog vart ute o gått hela dagarna, kanske borde göra ett försök trotts smärtorna så kanske de händer något, be maken komma efter i bilen, haha
-
fidar-grattis
men va fan! bf imorgon o inga tecken....hade verkligen hoppats på att slippa gå över denna gång, jaja, hoppet är inte över än....med dottern kom första värken 17,30, 23,51 var hon född
-
tänkte dra med mig familjen ut på långpromenad o hoppas bebisen tycker de är dags att komma ut efter det
-
-
Pusselbiten86-han låter ju inte speciellt mogen, hmmm hur gamalt är detta barm som beter sig så? o varför? avundsjuka? -
men vilka envisa bebisar, bf idag och nada!
ska strax till bm